Reklama

Odzieżowe Web 2.0

Fani warszawskiej firmy „Odzieżowe Pole” wkrótce będą mieli z nią bezpośredni kontakt dzięki Fan Page na Facebook. Już teraz kierunek komunikacji firmy jest typowy dla Web 2.0, bo firma raczej słucha niż nadaje w medialny eter.

Fani warszawskiej firmy „Odzieżowe Pole” wkrótce będą mieli z nią bezpośredni kontakt dzięki Fan Page na Facebook. Już teraz  kierunek komunikacji firmy jest typowy dla Web 2.0, bo firma raczej słucha niż nadaje w medialny eter.


Monika Rola (www.fabrykadiet.pl), Ewa Skibińska (PR, www.welcomebiz.pl), Małgorzata Krukowska (Klub Kobiet Przedsiębiorczych)



Fani warszawskiej firmy „Odzieżowe Pole” wkrótce będą mieli z nią bezpośredni kontakt dzięki Fan Page na Facebook. Już teraz  kierunek komunikacji firmy jest typowy dla Web 2.0: „Wsłuchujemy się w to, o czym rozmawiają z nami klientki. Zaprosiłam panie do zorganizowania kwietniowego spotkania internetowego Klubu Kobiet Przedsiębiorczych właśnie w naszym studio, ponieważ chcemy lepiej poznać osoby, które identyfikują się z naszą marką i tym co robimy” – mówi Marzena Ratowska, właścicielka „Odzieżowego Pola”.

Reklama

9 kwietnia (piątek)  o godzinie 18-ej w lokalu przy ul. Mokotowskiej 51-53 w Warszawie będzie miał miejsce szczególny pokaz mody – zainspirowany i zorganizowany przez same klientki, które postanowiły do  sesji fotograficznej zaprosić swoją ulubioną projektantkę mody – p. Marzenę Ratowską. Celem tej sesji było pokazanie jak można odświeżyć swój wizerunek na wiosnę i być pięknymi we własnym, dobrym stylu. „Pomysłodawczynie projektu biorą udział w różnych działaniach społecznościowych, eventowych, a nawet prowadzą własne portale dla kobiet (www.fabrykadiet.plwww.dietydiety.pl) i potrzebują fajnych zdjęć, które w niebanalny i kreatywny sposób pokazują jak mogą wyglądać kobiety biznesu w pracy, po godzinach i od święta” – mówi Małgorzata Krukowska, założycielka Klubu Kobiet Przedsiębiorczych „eFamme”.

W maju 2009 w warszawskim klubie ConFashion odbył się  pokaz mody, w którym kreacje Odzieżowego Pola prezentowało 8 kobiet biznesu. Tym razem była to typowa sesja fotograficzna w profesjonalnym studio fotografa Marka Belowskiego (www.marekbelowski.pl) w wykonaniu P. Marka i jego asystenta Pawła Gorczycy . 

„Nowa kolekcja Wiosna/Lato 2010 wyszła dopiero co spod igły i byłyśmy mocno podekscytowane, że będziemy ją mogły zaprezentować jako pierwsze w tym sezonie ” – mówi Ewa Skibińska z Welcome BIZ Poland

„Marzena Ratowska nie poprzestała na ubraniu nas, ale zrobiła pełną stylizację, począwszy od doboru kolorów, fasonów i typów ubrań poprzez dobranie odpowiednich butów, toreb, torebek, biżuterii i innych niezbędnych akcesoriów” – wylicza Monika Rola z Fabryki Diet. Nieocenione znowu okazały się buty i torby Alberto Gozzi, które świetnie uzupełniają kolekcję „Odzieżowego Pola”.

Profesjonalny makijaż wykonały wizażystki, absolwentki Europejskiej Szkoły Stylizacji „Select”: Ania Użyńska, Agnieszka Korszeń i Martyna Pietrzyk, natomiast kosmetyki zapewniła firma Oriflame.

Efekty wspólnej pracy „całej ekipy” będzie można zobaczyć w najbliższy piątek 9 kwietnia o godzinie 18-ej. Marzena Ratowska opowie o tym, jak stworzyła te fantastyczne stylizacje, fotograf Marek Belowski odsłoni rąbka swojego warsztatu i pokaże jak uczynić kobiety szczęśliwymi i pięknymi, a same uczestniczki projektu podzielą się wrażeniami i tym jak zadziałał efekt synergii oraz powiedzą o następnych projektach wizerunkowych zaplanowanych przez Klub Kobiet Przedsiębiorczych.

MAŁGORZATA KRUKOWSKA
www.welcomebiz.pl

KONTAKT:

m.krukowska@welcomebiz.pl

tel: 0-505-119-608

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy