Reklama

Urban Style na jesień 2012 od marki obuwniczej Nessi.

„Buty są dla nas najważniejsze” – Pod takim hasłem reklamowym marka obuwnicza Nessi promuje buty na sezon jesień/zima 2012. URBAN STYLE, bo taką nazwę nosi najnowsza kolekcja, jest rozwinięciem dotychczasowych założeń projektantów tworzących dla Nessi, na które głównie składają się klasyka, komfort, styl i najlepsze materiały. Modele na jesień i zimę utrzymane są w stonowanej, charakterystycznej dla tej marki, kolorystyce. Dominują w niej odcienie beżu, brązu, camelu i czerni.

Na kolekcję składa się  ponad 100 modeli,  które znajdą zastosowanie w każdej miejskiej stylizacji, stąd nazwa URBAN STYLE: botki i kozaki na wysokiej szpilce i platformie obok pięknych, klasycznych oficerek,  botków w stylu worker i butów o charakterze militarnym. To prawdziwy raj dla miłośniczek mody i stylu w mieście. Dodatkowym atutem produktów Nessi jest ich jakość, ponieważ wszystkie modele wykonane są z najwyższej jakości skór licowych, nubuku i zamszu. Ceny od 250 zł.

Reklama



 

 

 

zdjęcia: PRomotion Instytut/ StudioF4 Foto 

 

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy