Reklama

​Good Girl Dot Drama Carolina Herrera

Carolina Herrera New York wprowadza na rynek wodę perfumowaną Good Girl Dot Drama - nową edycję dla kolekcjonerów, inspirowaną emblematycznym wzorem kropeczek. Flakon zapachu zaprojektowany został jako ekskluzywny wzór we współpracy z Karlie Kloss.

Nowa kolekcjonerska woda perfumowana Good Girl Dot Drama zachęca nas do afirmowania najbardziej błyskotliwego, odważnego i nieodpartego oblicza Good Girl. Ta aromatyczna historia rozbłysła na scenie zapachów w 2016 roku i osiągnęła wielki sukces. Nową edycję inspirował zuchwały wzór czarnych i białych kropek - jeden z najwcześniejszych, niezwykle istotnych elementów stylu Carolina Herrera. Produkt sygnowała modelka Karlie Kloss - uosobienie zapachu Good Girl.

- Inteligencja i niepokorność mogą sprawić, że staniemy się silne i kobiece. Te cechy są inspirujące. Można być liderką, lecz zachować zarazem swoją kobiecość. Możemy wzbogacić nasze życie dzięki kobiecym atutom. Dla mnie bardzo ważne było wprowadzenie specjalnej edycji, która afirmuje w kobietach tę dwoistość - wyjaśnia Carolina Herrera de Baez, dyrektor kreatywna zapachów.

Reklama

Nowy flakon ozdobiono kropkami, bo czy istnieje wzór bardziej figlarny i uniwersalny niż zuchwałe, legendarne groszki? Od chwili swego debiutu w 1981 roku Carolina Herrera polega na sile oddziaływania tego zabawnego motywu. Bohaterką nowej edycji jest supermodelka i przedsiębiorca - Karlie Kloss, słynna twarz Good Girl od samego początku istnienia zapachu.

Również flakon ogarnęło szaleństwo kropek. Charakterystyczna szpilka Good Girl składa się z trzech części: smukły but zdobią kropki, jego spód jest czarny, a wysoki obcas ma kolor złoty. Ten design podkreśla dwoistość orientalno-kwiatowego zapachu, skomponowanego przez Louise Turner.  Promienne nuty jaśminu i tuberozy (wzmocnione bergamotką, różą damasceńską, cytryną i lilią) kontrastują z ciemną naturą apetycznych akordów bobu tonka i kakao (podkreślonych wanilią, migdałem, cynamonem i kaszmirem). 

Good Girl EDP 80 ml - cena 550 zł.

Styl.pl/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy