Reklama

Perfect Marc Jacobs

Perfect Marc Jacobs afirmuje optymizm, samoakceptację i oryginalność. Inspiracją do jego stworzenia była mantra Marca Jacobsa: "Jestem doskonały taki, jaki jestem", którą symbolizuje słowo "perfect" wytatuowane na jego nadgarstku.

Zapach Perfect Marc Jacobs, tak jak tatuaż projektanta, jest afirmowaniem i wyrażaniem własnego, prawdziwego ja. To wielobarwna historia kontrastów, wiernie oddająca styl Marca Jacobsa, odzwierciedlony w kampanii reklamowej, zapachu oraz flakonie.

Zapach

Zapach nowoczesny, promienny i kobiecy: Perfect Marc Jacobs to kojąca kwiatowa kompozycja o uzależniającym charakterze. Perfect to niekonwencjonalne, lecz harmonijne zderzenie akordów świeżych i kwiatowych z łagodnymi i gładkimi. Zapach otwiera się soczystymi nutami rabarbaru i rozświetlonego żonkila, po których wyłania się kojące serce wypełnione mlekiem migdałowatym. W głębi drewno cedrowe i cashmeran tworzą łagodną, długotrwałą nutę bazy o wykończeniu otulającym niczym kokon.

Reklama

Kampania reklamowa

Kampania reklamowa nowego zapachu Perfect Marc Jacobs czerpie inspirację z mantry Marca jako ilustracja autentyczności i samouwielbienia. Wystąpiła w niej wschodząca gwiazda, brytyjska modelka Lila Moss, córka supermodelki Kate Moss. Towarzyszy jej 42-osobowa grupa osób wybranych w otwartym castingu, ogłoszonym w mediach społecznościowych. Sesję zdjęciową wykonał w Nowym Jorku znany w świecie mody fotograf - Jürgen Teller, który pracował pod kreatywnym zwierzchnictwem Katie Grand.

Kampania reklamowa stanowi dynamiczny kolaż portretów i winietek ilustrujących kontrastujące piękno i indywidualizm osób, które wzięły udział w sesji.

Flakon

Flakon, wierny stylistyce marki Marc Jacobs, stanowi eleganckie połączenie elementów klasycznych i zaskakujących. Masywna szklana podstawa nawiązuje do wdzięku i szyku klasycznych perfum we flakonach z kopułowymi ramionami i pozłacanym kołnierzem. Wewnątrz migocze różowy płyn, który rozświetla pomysłowo zarysowane krawędzie. Wierzchołek z korkiem oszlifowanym jak kryształ zwieńczono kolekcją przypadkowo dobranych, eklektycznych, wielobarwnych charmsów. Każdy z nich, wybrany przez samego marca, stanowi akcent zuchwałego stylu projektanta. Opakowanie zewnętrzne jest odą do zabytkowych kartoników perfum.

Ceny: EDP 100 ml - 509 zł; 50 ml - 395 zł.

Styl.pl/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy