Reklama

Puszka czy butelka? Oto jest pytanie

Firma Dawtona postawiła na puszkę i na polskim rynku pojawiły się trzy nowe soki owocowe w puszkach - pomarańczowy, jabłkowy oraz porzeczkowy z winogronem, dołączając tym samym do znanego już wcześniej Soku pomidorowego Siła Serca.

Każdy z owocowych smaków zamknięty został w niewielkiej, zachęcającej prostym designem puszce, otwierając tym samym nowy rozdział w branży opakowań dla soków, skoncentrowanej jak dotąd na szkle i kartonach. Czy będą konkurencją dla tradycyjnych butelek? Wiele wskazuje, że tak.

Konsumenci cenią wygodę, którą zapewnia puszka. Jest ona o wiele lżejsza od szkła i zdecydowanie bardziej wytrzymała w porównaniu z innymi opakowaniami - nie tłucze się i nie zgniata samoistnie, zabezpieczając tym samym przed niekontrolowaną katastrofą w plecaku czy torebce. Puszka pozwala również na szybsze chłodzenie napojów (a więc i na oszczędność energii). Istotny jest także wymiar ekologiczny: puszka jest atrakcyjna wizualnie i łatwa do zadrukowania bez potrzeby stosowania etykiet, dodatkowo zaś przy jej otwieraniu nie są eliminowane żadne elementy, dzięki czemu zaraz po opróżnieniu nadaje się w całości do recyclingu, jako że to surowiec wtórny.

Reklama

Firma Dawtona i jej produkty od niedawna stanowią część rynku soków i nektarów w Polsce - mówi Piotr Gawłowski z Dawtony. Nie mamy długiego doświadczenia w tym segmencie, ale nieraz pewna świeżość jest ważna, aby z innej perspektywy spojrzeć na branżę - stąd pomysł na naturalne soki w metalowych puszkach o pojemności 250 ml. Co szczególnie dla nas ważne, zadbaliśmy o pozytywny charakter produktu, nie skupiając się jedynie na wizerunku. Dzięki temu powstał sok służący zdrowiu, naturalny, polski, za niewygórowaną cenę; sok, który ma szansę na długoterminowe powodzenie rynkowe i który doceniła m.in. Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii im. Prof. Zbigniewa Religii.

To, co poza niewątpliwie innowacyjnym i oryginalnym opakowaniem wyróżnia soki owocowe Dawtony to właśnie fakt, że zostały one objęty programem "Siła Serca" realizowanym przez Fundację Rozwoju Kardiochirurgii im. Zbigniewa Religii w Zabrzu. Celem projektu jest zakrojona na jak najszerszą skalę profilaktyka chorób serca i schorzeń cywilizacyjnych zarówno poprzez krzewienie i popularyzację wiedzy na ten temat, jak i szczególną promocję takich produktów, które poprzez swój skład i znakomitą jakość spełniają postawione im wymagania w zakresie prozdrowotności i profilaktyki. Warto zaznaczyć, że część dochodu ze sprzedaży soków w puszkach Dawtony wspiera realizowany przez Fundację program budowy prototypu i wdrożenia do praktyki klinicznej systemu wspomagania serca dla dzieci w wieku 8-12 lat, o masie ciała 20-40 kg, który umożliwi regenerację niewydolnego serca lub podtrzymanie jego funkcji w oczekiwaniu na transplantację.

Producent: ZPOW Dawtona

Poj.: 250 ml

Cena ok.: 1,99 zł

Opakowanie: puszka

Styl.pl/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy