Reklama

Sephora wspiera edukację zawodową dziewcząt z domów dziecka

Dochód ze sprzedaży świątecznej lampki sowy, którą można kupić od listopada we wszystkich perfumeriach Sephora i na sephora.pl, wesprze nowy projekt Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką - FUN. TECH. FUTURE. Ogólnopolski projekt fundacji Olgi Kozierowskiej, skierowany jest do utalentowanych dziewcząt z domów dziecka i ubogich rodzin, wkraczających na rynek pracy.

Sephora Polska kontynuuje współpracę z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką. "Sowia lampka", która jest jednym z produktów oferty świątecznej Sephora Collection PHORA COLLECTION, już trafiła do wszystkich perfumerii Sephora oraz perfumerii internetowej na sephora.pl. Cały dochód z jej sprzedaży wesprze nowy program Fundacji.

FUN. TECH. FUTURE. to program edukacyjno-zawodowym z elementami job shadowingu i mentoringu, stworzony z myślą o młodych kobietach w wieku 18-19 lat, które właśnie wchodzą w dorosłość́ i potrzebują motywacji, konkretnej wiedzy oraz wsparcia, by zbudować kompetencje potrzebne do wejścia na rynek pracy. Wszystko po to, aby pomóc im w usamodzielnieniu się i ułatwić wejście w dorosłość.

Reklama

Główne elementy projektu to:

- warsztaty w wybranych lokalizacjach w całej Polsce,

- dedykowane kursy on-line i video pigułki wiedzy,

- płatne staże

- oraz mentoring dla najzdolniejszych uczestników podczas kampusu.

- Dziewczęta opuszczające domy dziecka i rozpoczynające dorosłość są bardzo słabo przygotowane do wchodzenia na rynek pracy. Różne raporty i badania pokazują̨, że brakuje im podstawowej wiedzy, która mogłaby im pomóc w napisaniu CV, znalezieniu pracy lub założeniu własnej działalności. Chcemy przeciwdziałać wykluczeniu i dać im realną szansę na zmianę. Problem dotyczy rocznie ok. 3 tys. dziewcząt - zarówno tych, które decydują się opuścić́ dom dziecka, jak i tych, które po ukończeniu 18 lat pozostają w placówce, by kontynuować naukę - mówi Olga Kozierowska, współzałożycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.

- Okres przedświąteczny i świąteczny sprzyja wspieraniu innych i pomaganiu. Mamy nadzieję, że nasza lampka będzie cieszyła się zainteresowaniem klientów, którzy dzięki niej poczują magię świąt i wraz z nami wesprą realizację projektu FUN. TECH. FUTURE. - mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu Sephora Polska. - Sephora w Polsce oraz na świecie, dodaje kobietom wiary we własne możliwości. Inspirujemy, uczymy, podpowiadamy jak m.in. poprzez pracę nad własnym wizerunkiem, wejść na rynek pracy. Pomagamy też przekazując swoje biznesowe know how na przykład poprzez wsparcie kobiecych start-upów kosmetycznych, dzięki projektowi Sephora Stands Accelerate. Współpraca z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką silnie wpisuje się w naszą globalna wizję działań CSR - dodaje.

"Sowia lampka" Sehora Collection COLLECTION dostępna jest we wszystkich perfumeriach Sephora oraz na www.sephora.pl od listopada do wyczerpania zapasów. Cena produktu: 49 zł.


Styl.pl/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy