Reklama

Ed Sheeran w tajemniczym duecie

Jako wielki fan ketchupu Heinz, Ed sam zaproponował marce współpracę oraz napisanie, wyreżyserowanie oraz wystąpienie w reklamie telewizyjnej - a ta z entuzjazmem przyjęła jego propozycję! Kultowy ketchup świętuje w tym roku 150. urodziny, więc okazja jest doskonała!

Są już pierwsze efekty współpracy: muzyk wreszcie poinformował fanów na swoim Instagramie o szczegółach. Okazuje się, że na rynek zawita nowy ketchup dedykowany muzykowi - EDCHUP! Na jego opakowaniu pojawi się specjalna emotka dedykowana Edowi, którą Heinz stworzył w podziękowaniu za jego dozgonną miłość i zaangażowanie: pomidor o imieniu "tomoji" (tomato + emoji), który swoim wyglądem wyraźnie nawiązuje do Sheerana.

Teraz czekamy na ciąg dalszy - bo na tym na pewno się nie skończy.

Ed Sheeran od wielu lat jest wielkim miłośnikiem ketchupu Heinz, o czym wielokrotnie pisał na swoich social mediach. Kiedy wyczerpał wszystkie konwencjonalne środki wyrazu, postanowił przelać swoją miłość do Heinza na skórę i... wytatuował sobie etykietę kultowej etykiety butelki na ramieniu, żeby - jak tłumaczy - zawsze mieć ją przy sobie.

Reklama


Styl.pl/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy