Reklama

Podkład idealnie dobrany

Dzięki urządzeniu Color Profile w 40 perfumeriach Sephora w całej Polsce idealnie dobierzesz podkład do tonacji twojej skóry.

System Color Profile opracowany został we współpracy z międzynarodowym autorytetem w świecie kolorów - firmą Pantone. Ze 110 odcieni kolorów ciepłych i zimnych, system zidentyfikuje ten właściwy twojej skórze, a następnie z blisko 700 formuł i kolorów podkładów wyselekcjonuje najlepiej pasujący do ciebie.

Dzięki trzem prostym krokom, przy użyciu mobilnego urządzenia do pomiaru tonacji skóry oraz iPada, nigdy więcej nie będziesz używać źle dobranego podkładu:

Krok 1: precyzyjny pomiar tonacji skóry - konsultantka Sephora, po uprzednim demakijażu skóry, mierzy urządzeniem tonację skóry w trzech punktach twarzy.

Reklama

Krok 2: dobranie indywidualnego koloru Pantone - system dopasowuje do tonacji skóry indywidualny kod Pantone SkinTone, wybrany  z aż 110 różnych odcieni kolorów.

Krok 3: dopasowanie twojego perfekcyjnego podkładu - konsultantka wprowadza kod Pantone SkinTone do systemu Color Profile, jednocześnie doprecyzowując twoje preferowane opcje w zakresie:
- formuły produktu (np. płynna czy puder w kompakcie);
- preferowanego poziomu krycia;
- efektu jaki klientka chce osiągnąć (np. matujący, rozświetlający);
- składników.

System identyfikuje wśród blisko 700 podkładów i pudrów wszystkich marek dostępnych w perfumerii Sephora, te najlepiej dopasowane kolorem do twojego indywidualnego Pantone SkinTone.

Wyniki konsultacji i listę produktów pasujących do twojej tonacji skóry otrzymujesz od razu w perfumerii oraz jednocześnie na swój e-mail.

- Przy sztucznym świetle w perfumerii nie zawsze jesteśmy w stanie idealnie dobrać podkład do naszej skóry. Dzięki Pantone SkinTone unikniemy rozczarowania, że wydałyśmy pieniądze na podkład czy puder, który zupełnie inaczej wygląda w świetle dziennym i znajdziemy te w absolutnie perfekcyjnym kolorze - wyjaśniła Ingrid Holacsek, Sales Manager Central and Eastern Europe Pantone w rozmowie ze Styl.pl.


Styl.pl/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama