Reklama

Dior i kwiaty

Nowy zapach Miss Dior Chérie to zaproszenie na spacer po francuskim ogrodzie.

Ukochane przez Christiana Diora kwiaty stały się nieodłącznym elementem wizerunku marki. Z każdym kolejnym sezonem powracają one w nowej wersji, dyktowanej przez wyobraźnię Johna Galliano. Są symbolem mody Diora, ale i perfum tej marki.

Po intensywnie szyprowej Eau de Parfum i świeżej eleganckiej Eau, Dior przedstawia nową wersję Miss Dior Chérie.

Styl Couture i temat oryginalnej Miss Dior powracają w najnowszej odsłonie zapachu. Szyprowy akord staje się lżejszy, bardziej radosny, ożywiają go wiosenne akcenty. Odrobina owocowych nut w świeżym kwiatowym sercu daje oryginalny zapach. Kompozycja o kwiatowych akcentach pobudza wyobraźnię i przenosi nas w alejki ogrodu Haute Couture.

Reklama

Już pierwszy zapach stworzony przez Christiana Diora w 1947 roku, Miss Dior, wykorzystywał symbole elegancji Domu Mody Dior. Jego flakon o prostych liniach skrojony był jak kostium, z graficzną podstawą ozdobioną motywem pepitki oraz angielskim stylem liter, za sprawą którego nazwa zmieniła się w znak firmowy. Dopełnieniem całości staje się słynna kokardka Couture: srebrna błyszcząca na buteleczce Eau de Parfum, matowa na flakoniku Eau; i teraz przezroczysta na szyjce buteleczki Eau de Toilette Miss Dior Chérie.

Woda toaletowa Miss Dior Chérie, cena 50 ml- 284 zł, 100 ml - 424 zł

W sprzedaży od marca 2010

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy