Reklama

„Kultowa kampania” polskiego Majonezu Kętrzyńskiego

Linia produkcyjna niepowtarzalnego sosu z Mazur ruszyła w 1962 roku. Wtedy też nadawanie rozpoczęła radiowa „Trójka”, a The Beatles nagrali pierwszy singiel. Dla wielu Majonez Kętrzyński to równie kultowy produkt jak guma Donald czy oranżada w proszku. Do tych sentymentalnych skojarzeń nawiązuje nowa strategia reklamowa Majonezu Kętrzyńskiego pod nazwą „Kultowy Polski Majonez od 1962 roku”.

Linia produkcyjna niepowtarzalnego sosu z Mazur ruszyła w 1962 roku. Wtedy też nadawanie rozpoczęła radiowa „Trójka”, a The Beatles nagrali pierwszy singiel. Dla wielu Majonez Kętrzyński to równie kultowy produkt jak guma Donald czy oranżada w proszku. Do tych sentymentalnych skojarzeń nawiązuje nowa strategia reklamowa Majonezu Kętrzyńskiego pod nazwą „Kultowy Polski Majonez od 1962 roku”.

„MAJONEZY” Spółdzielnia Pracy Produkcyjno-Handlowa (SPP-H) w Kętrzynie istnieje od 1945 roku, a od 1962 produkuje Majonez Kętrzyński. Znają go wszyscy mieszkańcy regionu, w którym znajduje się siedziba firmy. W Polsce wschodniej jest najbardziej rozbudowana sieć sprzedaży, ale popularny „Kętrzyniak” podbija też serca mieszkańców Mazowsza czy Pomorza.

Kultowy majonez i Beatlesi
Historia Majonezu Kętrzyńskiego zaczęła się w ciekawych czasach. W tym samym roku, gdy ruszyła linia produkcyjna, TVP wyemitowała pierwszą kultową dobranockę „Jacek i Agatka”, nadawanie zaczęła kultowa radiowa „Trójka”, kultowa grupa The Beatles nagrała singiel „Love me Do”, a Marilyn Monroe zaśpiewała prezydentowi Kennedy’emu kultowe „Happy Birthday”.

Reklama

I choć w naszym kraju były to trudne czasy PRL, nie brakowało im uroku. Wielu osobom kojarzą się przede wszystkim z beztroską młodością: Polo Coctą, watą cukrową czy oranżadą w proszku. I właśnie do tych sentymentalnych skojarzeń nawiązuje nowa kampania producenta pod hasłem „Kultowy Polski Majonez od 1962 roku”.

- Zmieniające się oczekiwania klientów i rosnąca konkurencja na rynku sprawiły, że postanowiliśmy w przemyślany sposób odświeżyć wizerunek naszej flagowej marki i zaprezentować ją w nowej, atrakcyjnej formie - mówi Piotr Majewski, prezes SPP-H w Kętrzynie. - Uznaliśmy, że kampania reklamowa nie musi oznaczać ścigania się z obowiązującymi modami i unowocześnianiu wizerunku na siłę. „Kętrzyniak” jest kultowy w swojej tradycyjnej formie. Postanowiliśmy wykorzystać to, co w naszym produkcie najcenniejsze: długą i ciekawą historię oraz mnóstwo sentymentu, jakim darzą Majonez Kętrzyński klienci, również ci rozsiani po całym świecie.

Powrót do przeszłości
Prezes Piotr Majewski zakłada, że ofensywa marketingowa zwiększy przywiązanie dotychczasowych klientów do marki, ale umożliwi również pozyskanie nowych, którzy mają sentyment do kultowych marek.

- Podejmujemy nowe wyzwanie i dostosowujemy się do potrzeb rynku - podkreśla Piotr Majewski. - W odpowiedzi na modny obecnie zdrowy tryb życia wprowadziliśmy również majonez lekki, który pozwala zachować smukłą sylwetkę, a jednocześnie cieszyć się kultowym smakiem. 

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy