Reklama

Keen – nierozłączność między modą a użytecznością.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Moda to zjawisko wszechobecne, kuszące, obowiązkowe wręcz w naszej codzienności. Często wymaga od nas poświęceń, nie tylko finansowych. Nie ma wielu obszarów, gdzie łączy się z funkcjonalnością i wygodą, ponieważ w ogólnym pojęciu bycie modnym znaczy po prostu ładnie wyglądać.  Inaczej do tematu mody podszedł Martin Keen, założyciel firmy obuwniczej, który jako pierwszy zaoferował HYBRID FOOTWEAR, czyli nierozłączność między modą a użytecznością. Jego ambicją było zaprojektowanie i  wyprodukowanie butów, będących połączeniem najlepszych cech butów sportowych, wygodnych i ładnych jednocześnie. Tym sposobem, najpierw w USA, a od 2005 rok  w  Europie ( także w Polsce)pojawiło się na rynku obuwie o niespotykanej dotąd jakości wykonania, funkcjonalności i użytkowania. Marka Keen jako jedyna może pochwalić się tym, że nie poszukuje klientów, poszukuje fanów.Jak się okazuje, z sukcesem, bo mimo  dość wysokiej ceny, jej produkty znajdują coraz szersze uznanie u tych, którzy cenią  komfort i wygodę, połączoną z nietuzinkowym wzornictwem. W ofercie znajdziecie Państwo modele męskie, damskie i dziecięce, reklamowane hasłem „Playtime is back”, z którego warto korzystać, zwłaszcza w wygodnych butach. 

Reklama

 

 

 

 

 

Zapraszamy: www.keen.pl; www.sklep.keen.pl; oraz naszego Facebooka!

 

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy