Reklama

GO Sport wprowadza do sprzedaży odzież Nessi

GO Sport, popularna sieć sklepów sportowych, nawiązała współpracę z polską marką odzieży sportowej Nessi. Od 20 listopada w salonach sieci będzie można znaleźć czapki i legginsy stworzone z myślą o biegaczach. Wyróżniają się one żywą kolorystyką oraz niepowtarzalnym, nowoczesnym i młodzieżowym designem.

GO Sport, popularna sieć sklepów sportowych, nawiązała współpracę z polską marką odzieży sportowej Nessi. Od 20 listopada w salonach sieci będzie można znaleźć czapki i legginsy stworzone z myślą o biegaczach. Wyróżniają się one żywą kolorystyką oraz niepowtarzalnym, nowoczesnym i młodzieżowym designem.

GO Sport został wyłącznym dystrybutorem marki w kanale tradycyjnej sprzedaży. W pierwszym etapie odzież Nessi dostępna będzie w aż 7 lokalizacjach – Galeria Ursynów, Mokotów, CH Promenada i Wola Park w Warszawie, CH Janki, 3 Stawy w Katowicach oraz w łódzkiej Manufakturze.

Marka Nessi idealnie współgra z naszą ideą promocji aktywnego trybu życia. Bieganie stało się trendem, który szturmem ogarnął całą Polskę. Wszystkich biegaczy łączy natomiast jedno: od odzieży oczekują, aby była wygodna, zapewniała swobodę ruchów i oddychalność. Ubrania Nessi spełniają wszystkie te warunki, będąc synonimem doskonałej jakości. Dodatkowo wyróżniają się również szaloną kolorystyką i niepowtarzalnym wzornictwem, co sprawia, że skutecznie ożywiają sportowe stylizacje. Te ciekawe i niebanalne wzory na pewno przypadną do gustu naszym klientom – mówi Aleksandra Bojarska,  Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej i Public Relations GO SPORT.

Reklama

Cały proces produkcyjny odzieży Nessi odbywa się w Polsce, poczynając od projektowania, poprzez szycie i testowanie, skończywszy na metkowaniu i pakowaniu. Marka cieszy się ogromną popularnością również w Czechach i Niemczech, powoli podbija także rynek skandynawski i irlandzki.

Kluczowa dla Nessi jest dbałość o detale, tak istotne podczas biegania. Przywiązujemy wielką wagę do jakości produktu, poszukując najlepszego materiału dostępnego na rynku i rozwiązań wpływających na komfort i bezpieczeństwo użytkownika – dodaje Wojciech Izbicki, właściciel Nessi, zapalony biegacz.

Wprowadzenie legginsów oraz czapek to pierwszy etap współpracy pomiędzy markami. GO Sport i Nessi łączy promocja aktywnego i zdrowego trybu życia oraz wspieranie sportowych inicjatyw. 

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy