Reklama

Reklama

10 pomysłów na szczupłą sylwetkę

Mają doskonałe sylwetki i różne sposoby na jej osiągnięcie i utrzymanie. Specjalne diety, aktywność fizyczna, co jeszcze robią gwiazdy, żeby szczupło wyglądać?

Anna Guzik

Od pewnego czasu zachwyca sylwetką, która jest ponoć zasługą zamiany makaronów na kaszę gryczaną. Anna Guzik wróciła także do sportu i dziś nie wyobraża sobie życia bez tenisa i snowboardu. Efekt? Szczupła sylwetka.

Doda

- Mam obsesję na punkcie zdrowego jedzenia i nie jem żadnego syfu - mówi Doda. - Nie słodzę i nie solę. Nie łączę tłuszczów z węglowodanami, nie przepadam za słodyczami. Jeśli chleb lub makaron - to tylko pełnoziarnisty lub orkiszowy. gwiazda jada 3-5 posiłków dziennie a jej dieta jest dopasowana do grupy krwi. Na śniadanie je jajka na miękko i sałatę. Pije zieloną herbatę albo sok z owoców cytrusowych. Na obiad ryby z warzywami, a na kolację, koniecznie przed 19. warzywa na parze i plaster pieczonego indyka.

Reklama

Na wygląd zewnętrzny pracuje wewnętrznym optymizmem, a dobrą przemianę materii zawdzięcza genom. - Mogę jeść bez końca i nie przytyć ani grama. - wyznaje aktorka. Mimo to zrezygnowała z cukry a czarną herbatę zastąpiła zieloną. zrezygnowała także z mleka krowiego, zastępując je kozim. Nie jada wędlin, ogranicza także spożycie mięsa. Aktorka zaczyna dzień od szklanki przegotowanej wody. Od lat ćwiczy jogę.

Heidi Klum  wykluczyła ze swojej diety węglowodany. W jej jadłospisie znajdują się warzywa, surowe mięso, jajecznica z białek i koktajle proteinowe. Heidi popija też zieloną herbatę.

Prezenterka nie zawsze miała tak ładną figurę jak dziś. Przyznaje, że proces jej osiągania był długi i żmudny, nie było żadnej diety cud. Agata Młynarska w ciągu 8 lat schudła 10 kilo, dziś je racjonalnie o stałych porach, unika żywności przetworzonej, a w jej kuchni na stałe zagościły kasze i makarony. Dziennikarka przyznaje, że często na kolację jada właśnie makaron. Codziennie wypija też minimum 2 litry wody a dietę wspiera treningami na siłowni oraz nordic walking.

Mariola Bojarska-Ferenc

Mariola Bojarska-Ferenc jest znaną propagatorką zdrowego stylu życia, którego głównym filarem jest aktywność fizyczna. Dziennikarka zdrowo się odżywia, zastępując mięso rybami, choć uważa, że raz na rok bigos nikomu nie zaszkodzi. W jej diecie królują warzywa. Figurę ma godną pozazdroszczenia.

Kayah

Jej figura od lat budzi zazdrość wielu kobiet, tym bardziej, że piosenkarka nie katuje się restrykcyjnymi dietami. Kayah stosuje dietę eliminującą węglowodany: na śniadanie zjada jogurt z musli. Od wielu lat ogranicza spożywanie mięsa, wybierając tylko białe, zamiast niego na jej talerzu pojawiają się ryby i dużo nabiału: jogurty, kefiry, ser biały. Artystka przyznaje, że ma słabość do chleba, natomiast rzadko jada słodycze. Kayah ćwiczy także na siłowni pod okiem trenera.

Gwyneth Paltrow

Od lat jest fanką kuchni makrobiotycznej - do zdrowego jedzenia podchodzi bardzo poważnie. W diecie Gwyneth nie ma miejsca na żadne przetworzone czy polepszane pożywienie; wyeliminowałamięso, ryby, jaja czy produkty mleczne. Aktorka nie spożywa również posiłków gotowanych. Żyje wyłącznie dzięki owocom, warzywom, ziarnom typu dynia czy słonecznik, nasionom czy algom. Gwyneth Paltrow wyznała, że dieta uratowała jej małżeństwo, bo od kiedy ją stosuje przestała być wybuchowa i niecierpliwa. Aktorka napisała książkę o kuchni makrobiotycznej.

Cindy Crawford

Cindy Crawford  jest fanką wody mineralnej i owoców. Je dużo jabłek, bananów, papai, ananasów lub mango. Unika natomiast pieczywa i tłustych mięs. 

Madonna jada zgodnie z zasadami kuchni makrobiotycznej, w jej menu główne miejsce zajmują produkty bogate w węglowodany złożone i błonnik, za to z małą zawartością tłuszczu. Każdy jej posiłek zawiera 40-60 procent roślin zbożowych, takich jak brązowy ryż, jęczmień, owies, kukurydza czy gryka, 20-30 procent warzyw, 5-10 procent roślin strączkowych, jak fasola, soja czy soczewica. Madonna bardzo lubi posiłki z tofu i wodorostów. W ogóle nie jada mięsa, nabiału, jajek, pomidorów, ziemniaków, cukru rafinowanego i żywności z dodatkiem polepszaczy. Przykładowy obiad to fasola z ryżem i warzywami. "To, co jemy, odbija się nie tylko na naszym wyglądzie, ale także na samopoczuciu i nastawieniu do świata"- mówi piosenkarka. Oprócz diety intensywnie trenuje - 2,5 godziny 6 razy w tygodniu.

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy