Reklama

Reklama

Pudełko pełne niespodzianek

GLOSSYBOX zadebiutowało w Niemczech w marcu 2011 roku i osiągnęło spektakularny sukces na osiemnastu światowych rynkach.

Pomysł ten polega na subskrypcji, która obejmuje comiesięczną wysyłkę pięciu miniproduktów kosmetycznych, zapakowanych w eleganckie pudełko, dostarczane bezpośrednio do domu, gdzie w komfortowych warunkach można wypróbować kosmetyki luksusowych marek, zanim zakupi się ich pełnowymiarowe, droższe wersje.

W ten sposób można uniknąć kosztownych, nietrafionych zakupów i rozczarowań. Comiesięczna wysyłka jest bardzo ekscytująca i wiąże się z wielkim wyczekiwaniem na pudełko, gdyż zamknięte w nim kosmetyki są niespodzianką. Mogą to być perfumy, balsamy, kosmetyki do makijażu, pielęgnacji ciała i włosów, a także lakiery do paznokci i inne ciekawe produkty kosmetyczne.

Reklama

GLOSSYBOX współpracuje z renomowanymi markami z wyższej półki, co pozwala spełniać oczekiwania jakościowe wymagających klientek.

Więcej informacji: www.glossybox.pl


materiały prasowe

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy