Reklama

Reklama

​Bad Boy Le Parfum: Dla wiecznego buntownika

Carolina Herrera prezentuje w śmiałym, nowatorskim ujęciu mit wiecznego buntownika: Bad Boy Le Parfum to nowy zapach męski oparty na zaskakujących nutach, które zgłębiają silną i energiczną osobowość.

Zapach Bad Boy odniósł wielki sukces. Jego nowa wersja odbiega od tradycyjnych formuł: inauguruje nowy olfaktoryczny świat, który bazuje na dwoistej naturze współczesnego mężczyzny.

Silny i wrażliwy, władczy i empatyczny, heroiczny i bezbronny - mężczyzny Bad Boy nie da się łatwo i jednoznacznie określić. Bad Boy łamie zasady tylko po to, aby ustanawiać własne; zdecydowanie wyraża swoje przekonania i występuje w ich obronie. Jest buntownikiem w słusznej sprawie - wie, że nieposłuszeństwo i prowokacja nie są sprzeczne z empatią. To również czarujący uwodziciel, dla którego ambiwalencja nie wchodzi w grę.

Reklama

W przypadku Bad Boy Le Parfum śmiałość to nie tylko koncept marketingowy, lecz także zasada, która stoi za formułą jego drzewnej kompozycji. Carolina A. Herrera, dyrektor kreatywna ds. zapachów marki Carolina Herrera, wraz z kreatorami Brunonem Jovanoviciem, Fanny Bal i Nicolasem Beaulieu, zanurzyli się w głębinach swojej wyobraźni, by stworzyć nowe, technicznie doskonałe perfumy.

Opracowali nutę głowy opartą na zaskakującym i elektryzującym akordzie konopi -  absolutnym novum w branży perfumeryjnej. Wiedzie ona do ciepłych nut skórzanych w głębi, które błogo wybrzmiewają na skórze.

Kiedy po raz pierwszy nanosimy Bad Boy Le Parfum na skórę, pierwszym doznaniem jest błyskawiczny przypływ energii. Dzieje się tak dzięki intymnemu dialogowi między grejpfrutem, najbardziej swawolnym z owoców cytrusowych, a musującą niespodzianką w postaci śmiałego akordu konopi. Kreatorzy chcieli trzymać się z daleka od stereotypu psychoaktywnego zastosowania tej rośliny i podkreślić jej zielone oraz elektryzujące aspekty.

Po tym zdecydowanym pierwszym natarciu, w nucie serca wyłania się doskonała harmonia czarnego pieprzu i geranium. Pieprz - aromatyczny i pikantny - bałamutnie demonstruje, że silne emocje nadal trwają po pierwszej eksplozji. Tu składnik ten współistnieje z liśćmi geranium - kwiatową, lecz męską nutą, która była istotnym elementem Carolina Herrera For Men - pierwszego męskiego zapachu Domu, wprowadzonego na rynek w 1991 roku. W ten sposób przeszłość i przyszłość łączą się ze sobą i tworzą na nowo wizerunek mężczyzny Carolina Herrera, łagodnego niegrzecznego chłopca.  

Kiedy zapach Bad Boy Le Parfum jest na skórze, po kilku minutach wyłaniają się nuty głębi, które odkrywają przed nami finalną niespodziankę oraz deklarację intencji. Nie jest to zaskoczeniem, ponieważ o istocie wody perfumowanej przesądza nie tylko początkowe wrażenie, lecz także sposób, w jaki się ona przeobraża, gdy znajdzie się na skórze. Tu ewoluuje w akord skórzany, który przylega blisko ciała niczym talizman. Ponieważ destylacja i ekstrakcja naturalnego aromatu surowej skóry nie są możliwe, zinterpretowano go za pomocą olfaktorycznej iluzji, co sprawia, że nie ma dwóch takich samych akordów skórzanych.

Odkryjcie kunszt kreatorów zapachu. Bruno Jovanovic, Fanny Bal and Nicolas Beaulieu zdołali opracować zuchwały i seksowny akord skórzany, który łączy się z wetiwerem - charakterystyczną, nieprzewidywalną nutą drzewną, typową dla klasycznych męskich zapachów. Wetiwer odgrywa tu podwójną rolę. Sprawia, że zapach jest łatwy do noszenia i stanowi konkretny akcent męskiego stylu, a wszystko to przy zachowaniu egzotycznego i hedonistycznego wrażenia podróży.

Ceny: Bad Boy Le Parfum EDP 50 ml - 365 zł; 100 ml - 500 zł; 150 ml - 625 zł.

Zapach Bad Boy Le Parfum jest dostępny w autoryzowanych perfumeriach sieci Sephora i Douglas oraz na sephora.pl i douglas.pl.

***

Zobacz również:

Rozlicz PIT online już teraz lub pobierz darmowy program

Styl.pl/materiały prasowe

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje