Reklama

Chcesz rabat w Ikei? Musisz nasikać na reklamę

To nie żart, a nowa reklama szwedzkiego oddziału popularnej meblarskiej sieciówki. Po zetknięciu moczu ciężarnej kobiety z reklamą w czasopiśmie, można się dowiedzieć, czy otrzymało się promocję na dziecięce łóżeczko.

Kontrowersyjna reklama została umieszczona w szwedzkim czasopiśmie dla kobiet i działa jak test ciążowy. U dołu strony zostało umieszczone miejsce, w którym należy rozlać krople moczu. Jeśli kobieta jest w ciąży, na kartce papieru pojawi się specjalna promocyjna cena łóżeczka dziecięcego. Całość opisana jest hasłem "Sikanie na reklamę może zmienić twoje życie".

Nowa kampania marki Ikea wywołała mnóstwo kontrowersji. Dla niektórych pomysł sikania na kartkę papieru jest zwyczajnie obrzydliwy.

Nie zabrakło jednak przychylnych komentarzu. Wielu specjalistów z branży docenia innowacyjność i pomysłowość, którą kolejny raz wykazała się marka Ikea.

Reklama

Zobacz także:


Styl.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy