Reklama
SHOW - magazyn o gwiazdach

Zacząłem nowy etap

Pod wpływem narzeczonej zaczął od nowa, także w życiu zawodowym. Teraz starannie selekcjonuje propozycje. Jego akcje rosną i sportowiec może liczyć na wyższe stawki.

"Odkąd związałem się z Małgosią, nastał nowy etap w moim życiu. Jestem szczęśliwy i zakochany", mówi SHOW Radosław Majdan (42).

Ostatnio wybrał się z Małgorzatą Rozenek (36) na bal Fundacji TVN "Nie jesteś sam". I ku zaskoczeniu wszystkich, tym razem stylizowany przez ukochaną, wystąpił w eleganckim smokingu. W takim wydaniu jeszcze go nie widzieliśmy!

"Oczywiście, że się zmieniłem. Spoważniałem. To po pierwsze wpływ Małgosi, a po drugie wiek - człowiek dojrzewa", skomentował.

Reklama

Za radą Perfekcyjnej Radosław przeszedł metamorfozę z playboya w dżentelmena. Tę przemianę docenił niedawno nawet tata Małgorzaty, konserwatywny polityk Stanisław Kostrzewski. "Nie wierzyłem w ten wizerunek, który widziałem w środkach masowego przekazu. Jest to bardzo dobry człowiek, świetnie zajmuje się dziećmi", mówił niedawno jednej z gazet. W efekcie dziś nikt już nie kojarzy Majdana z chałturzeniem czy reklamowaniem prezerwatyw.Teraz uchodzi za stylowego mężczyznę, odpowiedzialnego partnera, eksperta w dziedzinie sportu.

Były piłkarz zaczął też uważniej przyglądać się ofertom pracy, w czym pomaga mu ukochana. Ostatnio np. wystąpił w kampanii reklamowej znanego producenta piwa. Zdjęcia kręcono w Brazylii. "Selekcjonuję propozycje, które dostaję", przyznaje Majdan w rozmowie z SHOW. "Zawodowo nie narzekam. Była reklama, teraz też się coś szykuje. Rozwijam swoją markę Paco Lorente. Szykujemy nowy asortyment, nowy zapach Gold Edition, mydła Vabun. Wprowadzamy markę do polskich galerii, z czego bardzo się cieszę", opowiada.

Niedawno sportowca zaproszono na otwarcie Ptak Fashion City i Międzynarodowych Targów Mody. W tej samej gali uczestniczyli znany projektant Kenzo Takada, prezydent Lech Wałęsa czy założycielka ekskluzywnego włoskiego domu mody Anna Fendi. "Potencjał reklamowy Radka wyraźnie wzrósł. Kiedyś był bohaterem tzw. Polski B. Reklamował produkty, o których nie można powiedzieć, że są luksusowe. Myślę, że teraz dorósł. Przestał być bawidamkiem, a dzięki związkowi z Małgorzatą zaczął jawić się jako rozsądny człowiek", ocenia Rafał Baran, jeden z szefów agencji reklamowej Grey Group Polska.

W nieoficjalnych rozmowach z SHOW specjaliści z branży wyceniają twarz Radka na 500 tysięcy złotych. Dodatkowo za poprowadzenie imprezy biznesowej może dostać od 6 tysięcy złotych w górę. "Dziś Radosław jest w połowie drogi od prezerwatyw do produktów najwyżej jakości takich jak firmy ubezpieczeniowe. Jeśli odpowiednio wykorzysta potencjał, ta droga może doprowadzić go nawet do polityki", ocenia Rafał Baran.

IZ, JK, OM

SHOW 19/2014

Show
Dowiedz się więcej na temat: Radosław Majdan
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy