Reklama

Reklama

Regulamin konkursu "Doskonałość Roku 2010 Twój Styl"

1. Organizatorem konkursu Doskonałość Roku 2010 Twój Styl (zwanego dalej Konkursem) jest Wydawnictwo Bauer Sp. z o.o. Sp. k., wydawca miesięcznika "Twój STYL", ul. Motorowa 1, 04-035 Warszawa. Adres do korespondencji: al. Stanów Zjednoczonych 61A, 04-028 Warszawa.

2. W Konkursie może wziąć udział każda firma produkująca lub dystrybuująca kosmetyki, które wchodzą na polski rynek od 01/10/2009 do 30/09/2010.

3. Zgłaszanie produktów do konkursu jest bezpłatne i nie pociąga za sobą żadnych kosztów ze strony uczestników konkursu.

4. Produkty nominowane do nagrody wybiera redakcja miesięcznika "Twój Styl".

Reklama

5. Ostateczny termin zgłaszania kosmetyków do konkursu upływa 31 sierpnia 2010 roku. Kosmetyki przysłane po tej dacie nie wezmą udziału w piętnastej edycji konkursu.

6. Do redakcji TS (al. Stanów Zjednoczonych 61a, 04-028 Warszawa) należy nadesłać 8 zestawów produktów oraz nagrane na CD dossier prasowe, z informacjami : data powstania kosmetyku, data wprowadzenia go na polski rynek, informacje dotyczące składu i działania preparatu, średnia cena, dane kontaktowe zgłaszającego - dystrybutora, producenta, agencji PR reprezentującej producenta. UWAGA: dossier załączone na CD powinno być zapisane w pliku RTF lub PDF. Kosmetyki, do których nie zostanie dołączona płyta z wymaganymi informacjami nie będą oceniane przez jury.

7. Ogłoszenie plebiscytu i prezentacja jury nastąpi w numerze 05/2010 miesięcznika Twój STYL

8. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w grudniowym numerze TS w 2010 roku. Nagrodą w konkursie jest dyplom, statuetka i tytuł Doskonałość Roku "Twój STYL" 2010.

9. W 16 edycji konkursu Doskonałość Roku 2010 kosmetyki będą oceniane w następujących kategoriach:
1. Kosmetyki superekskluzywne
2. Kosmetyki ekskluzywne
3. Kosmetyki niszowe
4. Kosmetyki popularne
5. Kosmetyki polskie
6. Kosmetyki profesjonalne
7. Kosmetyki apteczne
8. Kosmetyki organiczne
9. Kosmetyki męskie

10. W każdej z kategorii głównych, produkty lub linie produktowe oceniane będą w następujących podkategoriach: zapach, makijaż, pielęgnacja twarzy, pielęgnacja delikatnych części twarzy, pielęgnacja ciała, pielęgnacja włosów, pielęgnacja dłoni i stóp kosmetyki słoneczne, kosmetyki apteczne, męski zapach roku i męskie kosmetyki do pielęgnacji.

11. W każdej z wymienionych podkategorii może zostać przyznana jedna nagroda Doskonałość Roku 2010 Twój Styl za najlepszy produkt w 2010 roku. Jury zastrzega sobie prawo nie przyznania nagrody w jednej lub więcej kategoriach/podkategoriach.

12. Jury zastrzega sobie prawo zmiany kategorii/podkategorii lub utworzenia nowych.

13. Jury ma prawo przyznać wyróżnienie w danej kategorii/podkategorii.

14. Jury ma prawo nieprzyznawania nagrody w obrębie dowolnej kategorii/podkategorii, jeśli zdaniem większości jurorów żaden z przedstawionych preparatów nie jest godny wyróżnienia.

15. W celu uzyskania dodatkowych informacji, należy skontaktować się z Joanną Lorynowicz, wicenaczelną TS.

16. W skład jury wchodzą przedstawiciele Wydawnictwa Bauer Sp. z o.o. Sp. k.: Joanna Lorynowicz (z-ca redaktora naczelnego), Monika Krokiewicz (wydawca "Twojego STYLu"), Monika Olejnik (dziennikarka TVN 24 i Radio ZET), Elżbieta Kowalska-Olędzka (dermatolog z gabinetu Specjaliści dermatolodzy), Agnieszka Grochowska (aktorka), Magdalena Cielecka (aktorka), Magdalena Mołek (dziennikarka TVN)

17. W przypadku rezygnacji któregokolwiek z członków jury organizator zastrzega sobie prawo zaproszenia innej osoby na jego miejsce.

18. Oficjalnie ogłoszenie werdyktu jury nastąpi podczas uroczystości wręczenia nagród Doskonałości Roku 2010 Twój Styl, która odbędzie się w listopadzie 2010 roku.

19. Nagrodzone firmy otrzymują możliwość korzystania z logo Doskonałości Roku 2010 Twój Styl od momentu poinformowania ich o otrzymanym tytule na czas nieograniczony.

20. Dyplom i statuetka Doskonałość Roku 2010 - symbol nagrody, po wręczeniu, przechodzą na własność nagrodzonej firmy.

21. Firma, która otrzyma nagrodę w danej kategorii/podkategorii, ma prawo informowania klientów o przyznanej nagrodzie w miejscu sprzedaży oraz w reklamach swoich produktów, z uwzględnieniem informacji, za jaki produkt firma otrzymała Doskonałość Roku 2010 Twój Styl. Logo Doskonałości Roku 2010 Twój Styl, którego integralnym elementem jest znak towarowy "Twój STYL", może być używane przez nagrodzoną firmę w miejscach sprzedaży i w reklamach produktów od momentu pisemnego powiadomienia o przyznanej nagrodzie.

22. Organizator Konkursu zapewnia nagrodzonym firmom: o informację o wynikach Konkursu oraz zdjęcia nagrodzonych produktów w grudniowym (12/2010) numerze miesięcznika "Twój STYL"; organizację uroczystej gali wręczenia nagrody Doskonałość Roku 2010 Twój Styl; fotoreportaż z gali rozdania nagród.

23. Organizator zastrzega sobie prawo odebrania nagrody i wszelkich związanych z nią praw w przypadku naruszenia przez laureata postanowień niniejszego regulaminu.

Twój Styl

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje