TRENDY | Wtorek, 10 listopada 2015 (13:51)
„Kampania „Inspiracja jest wszędzie” to ukoronowanie pracy, którą wykonujemy już od kilku sezonów, zachęcając naszych klientów do wyrażania siebie. Głównym motywem kampanii są zestawienia dwóch rodzajów zdjęć. Z jednej strony mamy portrety autorstwa Matteo Montanariego, przedstawiające naszych ambasadorów. Z drugiej, akcesoria i buty ALDO sfotografowane w otoczeniu przedmiotów nawiązujących do pasji ambasadorów. Zestawiono je w żartobliwy sposób, ożywiając całą kompozycje. Zdjęcia przedstawione w formie dyptyku tworzą harmonię, oddając pełną historię osoby i jej pasji – mówi Bela Borsodi, Dyrektor Kreatywny Aldo.
1 / 22
Ambasadorowie zostali wybrani ze względu na połączenie ich oryginalnego stylu i twórczości. W tym sezonie w kampanii biorą udział: osobowość telewizyjna i modelka Irene Kim, malarka/rzeźbiarka Phoebe Collings James, reżyserka Sandra Winther, modelka/artystka muzyczna Staz Lindesand i aktorka Fabianne Therese. Męską kolekcję reprezentują DJ Will Power, tancerz baletowy Joshua Thew, influencer Olu Alege i majsterkowicz-blogger Chris Nichols.
Źródło: materiały prasowe