TRENDY | Środa, 9 października 2019 (16:18)
Odważna, zaskakująca i oryginalna, ze świeżym podejściem do tradycyjnych wzorów folkowych. Pokazująca nowoczesną interpretację sztuki ludowej, sięgając tym samym do korzeni w twórczości marki. Inspirowana kulturą i stylem ulic ukochanego przez projektantkę Goshico Amsterdamu. Odważna w połączeniu kolorów i detali. Kunsztownie wykonana z materiałów wysokiej jakości. Skupiona na wygodzie i funkcjonalności w konstrukcji. Polska marka Goshico w swojej jesiennej kolekcji powraca z aktualną interpretację folku pod hasłem Folk Me Good.
1 / 12
Nowoczesne wydanie folku w jesiennej kolekcji Goshico to niewyczerpane źródło inspiracji. Nowe rozwiązania w konstrukcji torebek, nowe zestawy kolorystyczne czy materiały oraz nowe hafty i wzory to wybrane cechy charakterystyczne aktualnej kolekcji.
Źródło: materiały prasowe