TRENDY | Wtorek, 10 czerwca 2014 (11:41)
Co łączy Vivienne Westwood, Jeana Paula Gaultier i Jasona Wu? Każdy z nich zrewolucjonizował swoimi projektami świat mody. Każdy z nich podjął również współpracę z Melissą, czyli kultową marką obuwia, wywodzącą się z Brazylii. Modele butów Melissa to połączenie nowoczesnego designu, gustownej estetyki i mody na ekologię i fair trade. Mimo że od powstania firmy minęło ponad 20 lat, Melissa wciąż zyskuje nowe rzesze entuzjastów na całym świecie. W Polsce na miłośników butów Melissa czekają modele z linii damskiej i męskiej, jak również obuwie dla dzieci. Flagowym stoiskiem jest Pop Up Shop w Galerii Mokotów. Oprócz tego obuwie marki Melissa można kupić w butikach HEGO'S Milano na terenie całej Polski.
1 / 9
Sekret sukcesu marki Melissa tkwi w innowacyjnej technologii - tworzywie Mel-Flex. Buty wykonane są z pachnącej gumy, która idealnie przylega do stopy.
Źródło: Styl.pl/materiały prasowe