TRENDY | Piątek, 27 marca 2020 (15:43)
Przed epidemią koronawirusa wielu pracodawców do pracy zdalnej podchodziło jak do jeża. Wiadomo - pracownik, którego można kontrolować w biurze, jest zdaniem większości menedżerów bardziej efektywny. Czyżby? Agnieszka Kliber-Bukańska - ekspert HR podkreśla, że wszystko zależy od organizacji pracy.
1 / 6
Okazuje się, że w dobie koronawirusa pracownicy, podobnie jak uczniowie muszą odnaleźć się w nowej rzeczywistości... pracy na odległość. Zatem jak zorganizować sobie przestrzeń, aby skupić się i być wydajnym pracownikiem? Kwarantanna potrwa jeszcze chwilę, dlatego higiena pracy, podobnie jak higiena naszych dłoni ma w nadchodzących tygodniach olbrzymie znaczenie. Czego unikać, aby po tygodniu nie mieć dość samego siebie? O poradę zapytaliśmy eksperta. Agnieszka Kliber-Bukańska, specjalistka HR, zwróciła uwagę na błędy, jakie najczęściej popełniamy, pracując zdalnie. I od razu podała rozwiązania.
Źródło: 123RF/PICSEL