Reklama

Skuteczne formy reklamy

W XXI wieku jesteśmy zalewani natłokiem informacji, jakie wypływają z każdej strony. Reklamuje się teraz wszystko i wszędzie. Wybierając się do sklepu możemy spotkać pełno szyldów, plakatów i banerów po drodze informujących nas o „jedynej tego typu okazji”. Co można zrobić by wybić się spośród konkurencji i zostać zapamiętanym przez potencjalnego klienta wśród reklamowej dżungli?

W XXI wieku jesteśmy zalewani natłokiem informacji, jakie wypływają z każdej strony. Reklamuje się teraz wszystko i wszędzie. Wybierając się do sklepu możemy spotkać pełno szyldów, plakatów i banerów po drodze informujących nas o „jedynej tego typu okazji”. Co można zrobić by wybić się spośród konkurencji i zostać zapamiętanym przez potencjalnego klienta wśród reklamowej dżungli?

Pomysł na wagę złota

Istnieją sposoby, aby wyróżnić się na tle gigantów reklamowych. Na rynku marketingowym obecnie liczy się oryginalny pomysł. Proste rozwiązania również są mile widziane w skomplikowanym świecie reklamy. Ciekawe pomysły są za to na wagę złota, a dowodem na to są przedsiębiorstwa, które w poszukiwaniu wspaniałych pomysłów organizują coraz więcej przetargów i konkursów na najlepszy projekt reklamy.

Bilbordy, reklamy prasowe, radiowe czy telewizyjne są świetnymi nośnikami informacji jednak mimo wszystko są coraz częściej ignorowane. Badania wykazują, że w trakcie reklam telewizyjnych, co drugi widz zmienia kanał, wychodzi z pomieszczenia lub wyłącza telewizję. Podobnie jest z pozostałymi formami reklamy. Czas antenowy może być niewystarczający by przykuć uwagę widza, dlatego warto z produktem wyjść bezpośrednio do klientów.

Stojaki reklamowe

Mało ograniczoną formą reklamy są stojaki reklamowe. Mogą przybierać różne formy, świetnie prezentować produkt i nie narzucać się klientowi, ale jednocześnie przyciągnąć jego wzrok. Pole możliwości realizacji reklam jest bardzo szerokie. Można wykorzystywać własne pomysły i sugestie, które po konsultacji z doświadczonymi projektantami są zastosowane w głównym projekcie.

Ekspozytory reklamowe świetnie sprawdzają się w sklepach. Oprócz oferowania produktu reklamują również markę, rzucają się w oczy klientom, ale w żaden sposób nie narzucają, tak jak w przypadku reklamy telewizyjnej czy radiowej. Klient atakowany z każdej strony informacjami o produkcie lubi sam zdecydować, na co chce poświęcać większą lub mniejszą uwagę. Displaye reklamowe dają właśnie taka możliwość – a jak wiadomo klient jest najważniejszy.

Stojaki ekspozycyjne są mile postrzegane przez klientów
a dodatkowo są bardzo ważnym narzędziem merchandisingu. Dla przedsiębiorcy, udany projekt takiego standu promocyjnego gwarantuje skuteczną promocje danego produktu.

Artykuł powstał przy współpracy z: http://www.emano.com.pl/

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy