L’Oréal Paris: Kobiety w roli głównej

article cover
Dariusz GałązkaAKPA

L’Oréal Paris: Kobiety w roli głównej

Cannes 2019 będzie inne niż wszystkie, obok czerwonego dywanu, przepięknych kreacji tematem kluczowym będzie kobiecość i rola kobiet w społeczeństwie. L’Oréal Paris poprzez Kampanię KOBIETY W ROLI GŁÓWNEJ, chce zachęcać każdą z Kobiet do pozytywnego myślenia o swoich życiowych rolach. Kampania opiera się na manifeście – „Życie pisze dla każdej z nas różne scenariusze, jedno się nie zmienia, to Ty grasz główną rolę, zupełnie jak na kinowym ekranie w trakcie Festiwalu Filmowego w Cannes. To jest twój czas i Twoja rola.”
Cannes 2019 będzie inne niż wszystkie, obok czerwonego dywanu, przepięknych kreacji tematem kluczowym będzie kobiecość i rola kobiet w społeczeństwie. L’Oréal Paris poprzez Kampanię KOBIETY W ROLI GŁÓWNEJ, chce zachęcać każdą z Kobiet do pozytywnego myślenia o swoich życiowych rolach. Kampania opiera się na manifeście – „Życie pisze dla każdej z nas różne scenariusze, jedno się nie zmienia, to Ty grasz główną rolę, zupełnie jak na kinowym ekranie w trakcie Festiwalu Filmowego w Cannes. To jest twój czas i Twoja rola.” Dariusz GałązkaAKPA
Marka do grona Ambasadorek zaprasza kobiety w każdym wieku, pokazując tym samym, że metryka nie ma znaczenia, liczy się pasja, osobowość i wewnętrzne piękno. Od 2016 roku do grona Ambasadorek L’Oréal Paris dołączyła Grażyna Torbicka. Kobieta, która ze swojego dojrzałego piękna uczyniła niezwykły atut, będąc przy tym pełną i społecznego zaangażowania. Jako pierwsza Polka, w trakcie trzyletniej współpracy, reprezentuje Polskę na czerwonym dywanie podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, gdzie marka pełni rolę Oficjalnego Kreatora Makijażu już od 22 lat.
Marka do grona Ambasadorek zaprasza kobiety w każdym wieku, pokazując tym samym, że metryka nie ma znaczenia, liczy się pasja, osobowość i wewnętrzne piękno. Od 2016 roku do grona Ambasadorek L’Oréal Paris dołączyła Grażyna Torbicka. Kobieta, która ze swojego dojrzałego piękna uczyniła niezwykły atut, będąc przy tym pełną i społecznego zaangażowania. Jako pierwsza Polka, w trakcie trzyletniej współpracy, reprezentuje Polskę na czerwonym dywanie podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, gdzie marka pełni rolę Oficjalnego Kreatora Makijażu już od 22 lat. Dariusz GałązkaAKPA
L’Oréal Paris to marka, która powstała ponad 100 lat temu. Od samego początku założeniem jej twórcy, było tworzenie kosmetyków dla kobiet, które wierzą w siebie, kreują własne życie, nie poddają się wyznacznikom i nakazom społecznym. Najlepiej ten przekaz obrazuje kultowe już hasło marki „ Ponieważ jestem tego warta!”
L’Oréal Paris to marka, która powstała ponad 100 lat temu. Od samego początku założeniem jej twórcy, było tworzenie kosmetyków dla kobiet, które wierzą w siebie, kreują własne życie, nie poddają się wyznacznikom i nakazom społecznym. Najlepiej ten przekaz obrazuje kultowe już hasło marki „ Ponieważ jestem tego warta!” Dariusz GałązkaAKPA
Kampanii towarzyszy też specjalny hasztag #Kobietywroliglownej, będąc współczesną formą angażującej komunikacji.
Kampanii towarzyszy też specjalny hasztag #Kobietywroliglownej, będąc współczesną formą angażującej komunikacji. Dariusz GałązkaAKPA
L’Oréal Paris przy pomocy kultowych produktów: Color Riche, True Match, Volume Milion Lashes, Excellence, Revitalift, Elseve pragnie pomóc kreować wizerunek zgodny z potrzebami każdej kobiety – by towarzyszyć jej w najważniejszych momentach życia. Marka wie jak ważne są elementy, które finalnie budują całość. Właściwy kolor szminki tuż przed ważnym spotkaniem potrafi w mgnieniu oka dodać pewności siebie. Dobry i skuteczny korektor precyzyjnie i z łatwością przykryje cienie po nieprzespanej nocy. Idealnie dobrana koloryzacja szybko poprawi humor. Te z pozoru drobne akcenty sprawiają, że każda kobieta może uwierzyć w siebie, a wtedy pojawia się dodatkowa siła do działania.
L’Oréal Paris przy pomocy kultowych produktów: Color Riche, True Match, Volume Milion Lashes, Excellence, Revitalift, Elseve pragnie pomóc kreować wizerunek zgodny z potrzebami każdej kobiety – by towarzyszyć jej w najważniejszych momentach życia. Marka wie jak ważne są elementy, które finalnie budują całość. Właściwy kolor szminki tuż przed ważnym spotkaniem potrafi w mgnieniu oka dodać pewności siebie. Dobry i skuteczny korektor precyzyjnie i z łatwością przykryje cienie po nieprzespanej nocy. Idealnie dobrana koloryzacja szybko poprawi humor. Te z pozoru drobne akcenty sprawiają, że każda kobieta może uwierzyć w siebie, a wtedy pojawia się dodatkowa siła do działania. Dariusz GałązkaAKPA
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?