Reklama

Reklama

Popracuj nad nogami

Nie rozpaczaj, jeżeli natura nie obdarzyła cię długimi, zgrabnymi nogami modelki. Intensywne,codzienne treningi i odpowiednia dieta pozwolą ci w kilka tygodni wysmuklić uda i nadać ładny kształt łydkom. ​Pamiętaj jednak, że samymi ćwiczeniami nie można bardzo odchudzić nóg. Konieczne jest w tym przypadku również zrzucenie kilku kilogramów!

Złącz stopy i pochyl się w stronę kolan. Przytrzymując się łydek, pozostań chwilę w pozycji, w której będziesz czuła najmocniejsze "ciągnięcie".

Przyklęknij. Oprzyj dłonie na podłodze i w tej pozycji unoś prawą nogę do tyłu. Po każdym wyprostowaniu kolana wracaj do klęku. Ćwiczenie powtórz również dla drugiej nogi. Zwróć uwagę, żeby twoje ręce przez cały czas były wyprostowane w łokciach.

Stań w szerokim wykroku. Równocześnie zginaj obydwa kolana. Nie pochylaj się w czasie ćwiczenia, gdyż tak obciążysz kolana.

Reklama

Połóż się na podłodze. Dynamicznie przyciągaj do klatki piersiowej raz prawe, raz lewe kolano. Aby ułatwić sobie to zadanie, możesz wspomagać się rękami.

Twoje Imperium
Dowiedz się więcej na temat: Ćwiczenia na ładne nogi | Fitness

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje