Kobiety mają głos. Marketing polityczny kiedyś i dziś. Prof. Agnieszka Kasińska-Metryka: "Nie pamiętam aż tak zaciekłej kampanii"

Nastąpiła brutalizacja kampanii marketingu politycznego
Nastąpiła brutalizacja kampanii marketingu politycznegoGetty Images
Wiec wyborczy Rafała Trzaskowskiego na rynku w Szamotułach
Wiec wyborczy Rafała Trzaskowskiego na rynku w SzamotułachNorbert Rzepka/REPORTEREast News
O wiele bardziej niebezpieczna jest manipulacja przekazem słownym.
tłumaczy politolożka
Jak mówi porzekadło - zwycięzców nikt nie rozlicza.
wyjaśnia ekspertka marketingu politycznego
Konwencja wojewódzka PiS w Szczecinie z udziałem Jarosława Kaczyńskiego
Konwencja wojewódzka PiS w Szczecinie z udziałem Jarosława KaczyńskiegoFot Sebastian Nowik/REPORTEREast News
Poziom świadomości społecznej niestety maleje pod wpływem coraz bardziej wyspecjalizowanych kampanii.
wyjawia specjalistka komunikacji politycznej
Obecna kampania parlamentarna w Polsce jest szczególna, bo nie bez przyczyny mówi się, że to drugie najważniejsze wybory po 1989 r. Ponieważ gra toczy się o wszystko, czyli ścierają się nie tylko politycy, ale dwie skrajnie różne wizje Polski, to nastąpiła bardzo duża brutalizacja działań.
mówi Agnieszka Kasińska-Metryka
Konferencja prasowa Koalicji Obywatelskiej w ramach akcji "Kobiety na wybory" zacheca kobiety do udzialu w glosowaniu.
Konferencja prasowa Koalicji Obywatelskiej w ramach akcji "Kobiety na wybory" zacheca kobiety do udzialu w glosowaniu.Fot. Karolina Adamska/East NewsEast News
Zdanowicz pomiędzy wersami. Odc. 67: Majka JeżowskaINTERIA.PL