Czerwony i Żółty nigdy nie wychodzą z mody - Vetements prezentuje kapsułową kolekcję firmy DHL
DHL i Vetements kontynuują współpracę opartą na dostarczaniu nowych trendów w modzie Dziesięć nowych stylowych produktów modowych marki DHL dostępnych wiosną/latem 2018
DHL oraz marka odzieżowa Vetements zaprezentowały się w ramach przedłużonej współpracy Wiosna/Lato 2018. W czerwcu Vetements było gospodarzem eventu Paryskiego Tygodnia Mody w Parking Europe Garage, gdzie wystawiono dziesięć nowych czerwono-żółtych produktów – w tym T-shirt, bluzę z kapturem, spodnie dresowe, czapkę, koszulkę polo oraz skarpetki. Zdjęcia kolekcji, sfotografowanej przez szefa projektów w Vetements - Demna Gvasalia, wykonano w 50 lokalizacjach wokół Zurychu, a gotowe zdjęcia zawisły na dwumetrowych metalowych tablicach. Unikalny żółty T-shirt z czerwonym znakiem towarowym DHL po raz pierwszy został stworzony w 2015 roku przez popularny zespół projektowy Vetements. Bardzo szybko stał on się tak zwanym must-have’em wśród odzieży na wiosnę/lato 2016, wyznaczając trend w ekskluzywnej modzie logowanych T-shirt’ów.
“Współpraca z firmą Vetements i szerszy asortyment produktów DHL w ramach kolekcji kapsułowej jest dla nas ogromnym przywilejem i prawdziwym poparciem dla marki DHL jako jednej z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych na świecie. Projekty Vetements doskonale podkreślają znaczenie usług logistycznych świadczonych przez DHL dla światowej mody i e-biznesu. Jednocześnie pokazują one nasze zaangażowanie w przemysł modowy oraz to, że zawsze jesteśmy na czasie.” - powiedział Ken Allen, dyrektor zarządzający DHL Express.
Ostatnimi czasy koncepcja ekskluzywnej odzieży rozwija się. Przemysł wykorzystuje obecnie standardowe logo do stworzenia nowych kultowych wizualnych komunikatów. Dzięki odnowionej współpracy pomiędzy firmami Vetements i DHL, nowa kolekcja nie tylko odzwierciedla ten trend, ale także przenosi go na kolejny poziom.
Współpraca z firmą Vetements oparta jest na strategii partnerstwa w zakresie mody stosowanej przez DHL, zakładąjącej kooperację firmy z najważniejszymi organizacjami w świecie mody globalnie i lokalnie. Dzięki temu, DHL może w znaczący sposób wspierać przemysł modowy, wykorzystując swoje rozwiązania logistyczne na potrzeby świata mody, sprzedaży detalicznej i e-biznesu. To pokazuje rolę, jaką pełni DHL będąc jedną z najbardziej cenionych światowych marek i jednym z największych „dostawców odzieży” na świecie – firma dostarcza odzież służbową dla około 200 000 pracowników na całym świecie. Zgodnie z hasłem: czerwony i żółty nigdy nie wychodzi z mody.