Reklama

Stylowe, klasyczne auta dla kobiety do 50 tys. zł - nasze zobacz propozycje!

Nie tylko mężczyźni są pasjonatami motoryzacji. Coraz więcej kobiet marzy o posiadaniu własnego klasycznego auta, które posłuży na co dzień i jednocześnie będzie się stylowo prezentować. Poznaj 4 modele klasyków dla pań, których cena nie przekracza 50 tys. złotych.

Porsche 944

Porsche 944 trafiło do produkcji w roku 1982 i było produkowane do 1991 roku. To właśnie ten model w dużej mierze wpłynął na sukces koncernu Porsche. Model jest uznawany za jeden z najlepszych w historii marki, a kolekcjonerzy i pasjonaci chętnie wybierają zarówno jego wersję coupé, jak i kabriolet.

Alfa Romeo Spider

Model był produkowany w latach 1966-1993 jako kabriolet i przez bardzo długi czas nie zmieniano jego zewnętrznego wyglądu. Początkowo Spider wzbudzał liczne kontrowersje i sami pracownicy fabryki nazywali go pogardliwie "skorupką kałamarnicy". Status kultowego auto zyskało, gdy wykorzystano je przy produkcji filmu Absolwent, w którym zagrał Dustin Hoffman.

Reklama

Mercedes C126 SEC

Jedyna limuzyna w zestawieniu. Linia boczna na wysokości górnej krawędzi błotnika, szerokie listwy z tworzywa sztucznego i wycieraczki przedniej szyby, ukrywające się pod maską wozu, to najbardziej rozpoznawalne cechy samochodu. Mercedes C126 SEC wyróżnia aerodynamiczna sylwetka, która pozwala osiągać duże prędkości i cieszyć się wyższym komfortem jazdy. Co ciekawe, nadwozie pojazdu opracowywano przez 8 lat.

Mini Mk III

Mini Mk III trafiło do produkcji w 1969 roku. Był to model wyczekiwany, w którym zastosowano opuszczane szyby i wewnętrzne zawiasy ukryte w drzwiach. Klosze tylnych lamp i tylną szybę powiększono. Mini Mk III zastąpiło wcześniej produkowany model Mk II, który nie doczekał się nigdy statusu kultowego w przeciwieństwie do Mk III.

Jak rozsądnie kupić samochód klasyczny?

Jeżeli chce się kupić klasyczny samochód, warto skorzystać z pomocy doradcy. Przede wszystkim wygląd zewnętrzny może być mylący, gdyż dobrze utrzymana karoseria może kryć w swoim wnętrzu zużyte części, których nie da się wymienić na oryginalne. Dodatkowo, warto wcześniej sprawdzić, czy samochód był ubezpieczony (w przypadku samochodów sprowadzanych z Wielkiej Brytanii można zapytać o classic car insurance), a także, w jaki sposób go użytkowano. Jeśli auto było wyłącznie garażowane, nie można jednoznacznie stwierdzić, że jest w dobrym stanie technicznym i nadaje się do dalszej eksploatacji.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy