NOWA linia produktów Foxy, dedykowana ochronie pszczół. Kupując Foxy Love the Bee – wspierasz bioróżnorodność i pomagasz chronić pszczoły

Artykuł sponsorowany

Foxy wspiera świadome wybory zakupowe konsumentów i zwraca ich uwagę na ochronę przyrody. Podkreślając znaczenie bioróżnorodności oraz ogromnej roli, jaką odgrywają pszczoły, dedykuje ich ochronie linię produktów Foxy Love The Bee. Marka nawiązuje współpracę z 3Bee, włoską firmą, która opracowuje inteligentne systemy monitorowania uli i diagnostyki zdrowia zapylaczy.

Rola pszczół w  środowisku jest niezastąpiona
Rola pszczół w środowisku jest niezastąpiona123RF/PICSEL

Tworzymy oazy bioróżnorodności i pomagamy zapylaczom

Pszczoły to niezwykłe zwierzęta: przyczyniają się do 1/3 światowej produkcji żywności i umożliwiają istnienie aż 70% gatunków roślin na Ziemi. Mimo że te dzielne zapylacze odgrywają kluczową rolę w naszym ekosystemie, odpowiadają za różnorodność biologiczną i bez nich życie na ziemi byłoby praktycznie niemożliwe, doprowadziliśmy do tego, że grozi im wyginięcie. Każdego dnia muszą mierzyć się z zagrożeniami, takimi jak zmiany klimatu, odbieranie im naturalnych siedlisk, stosowane w rolnictwie przemysłowym pestycydy, czy różnorodne pasożyty, choroby i bakterie. Rola pszczół w  środowisku jest niezastąpiona, dlatego by je chronić, powinniśmy zacząć działać jak najszybciej.

Foxy, producent papierów toaletowych oraz ręczników kuchennych, pomaga konsumentom w podejmowaniu świadomych decyzji i transparentnie informuje o rozwiązaniach stosowanych w swoich produktach. Nieustannie szuka również innowacyjnych rozwiązań, które pomogą chronić bioróżnorodność i środowisko, z którego zasobów wspólnie korzystamy. Dlatego teraz marka zwraca uwagę na ochronę pszczół i zachęca do wspólnej zmiany świata, by był przyjaznym i bezpiecznym dla tych małych stworzeń miejscem. We współpracy z włoską firmą 3Bee, opracowującą inteligentne systemy monitorowania i diagnostyki zdrowia pszczół, prezentuje linię produktów Foxy Love The Bee, które powstały z miłości do pszczół.

materiały promocyjne

Wszystkie papiery toaletowe oraz ręczniki kuchenne są produkowane z celulozy, która pochodzi z odpowiedzialnie zarządzanych upraw i kontrolowanych źródeł. Opakowania produktów Foxy Love The Bee nawiązują do naturalnych siedlisk zapylaczy oraz faktury plastra miodu. Są wykonane z plastiku, który w 50% pochodzi z recyklingu i w 100% nadają się do ponownego przetworzenia. Dodatkowo, na opakowaniach umieszczony został kod QR, który po zeskanowaniu, kieruje do strony z informacjami o współpracy Foxy z firmą 3Bee.

Produkty dostępne są w szerokiej dystrybucji w całym kraju.

Więcej informacji na temat linii produktów Foxy Love The Bee: www.foxy.eu/pl/3-bee/

Dodatkowe informacje o firmie 3Beehttps://www.3bee.com

O Foxy:

Marka Foxy została wprowadzona na włoski rynek w 1982 roku i stopniowo zaczęła zyskiwać popularność i poważanie wśród klientów, w niedługim czasie stając się jedną z najlepiej znanych marek na rynku w swojej kategorii. W 2004 marka Foxy została wprowadzona na rynek polski i podobnie jak we Włoszech i Hiszpanii, szybko zyskała uznanie konsumentów.

Strategia marki oparta jest na trzech filarach:

  • wysokiej  jakości produktów
  • stałej innowacji  (zarówno samych produktów, jak i ich opakowań oraz kanałów  promocji),
  • regularnym i stałym  wsparciu reklamowym, które pozwala marce na systematyczny rozwój.

O 3Bee:

Firma 3Bee łączy przyrodę z technologią i wykorzystuje ją w służbie różnorodności biologicznej. Opracowuje systemy, których celem jest poprawa warunków życia i zdrowia pszczół oraz ochrona bioróżnorodności. Unikalne i innowacyjne technologie 3Bee pozwalają wsłuchiwać się w potrzeby pszczół i interweniować, gdy coś im grozi. Zainstalowane w  ulach systemy stale zbierają szczegółowe dane dotyczące ich stanów (temperatura, natężenie hałasu, poziom wilgotności, masa miodu) i za pomocą aplikacji na telefonie komórkowym natychmiast udostępniają je zdalnie pszczelarzom. Dzięki temu zapobiegają problemom i chorobom typowym dla uli. Aktualnie 3Bee analizuje parametry życiowe prawie 2 miliardów pszczół, obejmując swoim monitoringiem ponad 350 siedlisk.

Artykuł sponsorowany

materiały promocyjne
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas