Rebranding po niemal 30 latach - jak Nipplex stało się Mefemi

Artykuł sponsorowany

Rebranding marki
Rebranding markimateriały promocyjne

Dlaczego rebranding był potrzebny?

Dwa biustonosze w kolorze czarnym i czerwonym, ułożone na niebieskich dżinsach, w otoczeniu kwiatów oraz różowego przedmiotu, na tle czarno-białej fotografii.
Mefemi: ja i kobiecośćmateriały promocyjne

Co naprawdę się zmieniło, poza logo?

Spojrzenie do środka: jak ewoluowała filozofia marki?

Uśmiechnięta kobieta siedząca swobodnie na stole w jasnym, przytulnym wnętrzu z półkami z książkami w tle oraz rośliną doniczkową na pierwszym planie.
Bielizna tworzona dla kobietmateriały promocyjne

Nowa era projektowania - droga od konstrukcji do relacji

Czego można uczyć się z tej transformacji? 5 najważniejszych lekcji

Zmiana nie musi oznaczać zerwania z przeszłością

Słuchanie odbiorców to kluczowy punkt strategii marki

Marka to ton, a dopiero później logo

Personalizacja to przyszłość w branży bielizny

Empatia buduje lojalność

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?