Reklama

Reklama

Panierowane tofu

Szukasz alternatywy do mięsnych dań? Przysmakiem, który idealnie sprawdza się na diecie wegetariańskiej, jest tofu. Polecamy w wersji panierowanej.

Składniki

  • 2 opakowania wędzonego tofu (po 180 g każde)
  • 2 jajka
  • szklanka płatków kukurydzianych
  • po szczypcie czosnku suszonego, papryki słodkiej mielonej, bazylii i ziół prowansalskich
  • olej do smażenia

Sposób przygotowania:

1. Płatki kukurydziane kruszymy wałkiem do ciasta. Tofu kroimy w paseczki. Jajka roztrzepujemy z przyprawami.

2. Pokrojone tofu zanurzamy w jajku, a następnie w płatkach kukurydzianych. Wstawiamy do lodówki do stężenia przynajmniej na 20 minut.

3. Opanierowane tofu smażymy na rozgrzanym oleju ze wszystkich stron. Odkładamy na papierowe ręczniki, by odsączyć z nadmiaru tłuszczu. Podajemy z dowolnymi dodatkami, np. z opiekanymi ziemniaczkami oraz mizerią z jogurtem naturalnym i koperkiem.

Reklama

Zobacz także:

Rewia

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy