AVON kontra Przemoc

Jak co roku marka AVON włącza się aktywnie w akcję 16 Dni Działań Przeciwko Przemocy ze Względu na Płeć.

Środki na dofinansowanie „Niebieskiej Linii” pozyskiwane są ze sprzedaży produktów z Symbolem Nieskończoności
Środki na dofinansowanie „Niebieskiej Linii” pozyskiwane są ze sprzedaży produktów z Symbolem Nieskończonościmateriały prasowe

W Polsce kampania AVON kontra Przemoc została zainicjowana w 2008 roku. Celem akcji jest wyrażenie głośnego i kategorycznego sprzeciwu wobec przemocy oraz wszelkich jej przejawów. Kampania pokazuje społeczeństwu, że zaangażowanie w walkę z tym zjawiskiem jest konieczne i leży po stronie każdego z nas. Wszelkie formy zachowania, które poniżają, naruszają godność i powodują cierpienie powinny być społecznie potępiane, a nie przemilczane. Przemoc nie może być tematem tabu.

W ramach kampanii AVON kontra Przemoc, marka wspiera poradnię internetową dla ofiar i świadków przemocy domowej prowadzoną przez Ogólnopolskie Pogotowie dla Ofiar Przemocy w Rodzinie "Niebieska Linia". W przychodzących codziennie mailach osoby doznające przemocy opisują swoje bolesne doświadczenia i proszą o wsparcie.

- W 2014 roku marka AVON przekazała nam 50 tys. złotych. Dzięki temu czas oczekiwania na odpowiedź mailową skrócił się z 10 do 4 dni - to bardzo ważne dla osób, które poprzez kontakt z nami szukają pomocy - mówi Renata Durda, kierowniczka "Niebieskiej Linii".

Środki na dofinansowanie "Niebieskiej Linii" pozyskiwane są ze sprzedaży produktów z Symbolem Nieskończoności, będącym międzynarodowym symbolem walki z przemocą domową.

- Kubek "Powiedz STOP Przemocy" (cena regularna 22 zł)

- Łańcuszek z zawieszką "Powiedz STOP Przemocy" (cena regularna 20 zł)

- Kolczyki "Powiedz STOP Przemocy" (cena regularna 15 zł)

- Bransoletka "Powiedz STOP Przemocy" (cena regularna 15 zł)

- Pierścionek "Powiedz STOP Przemocy" (cena regularna 15 zł).

Styl.pl/materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas