Kobiety kobietom w Sephora
Wraz z Dniem Kobiet na sephora.pl rozpoczyna się akcja, w której kupując wybrane, limitowane produkty do makijażu ust, każda na pań może wesprzeć inne kobiety. Dochód ze sprzedaży produktów objętych akcją, przekazany zostanie na wsparcie programu "Sukces To Ja" - największego w Polsce programu aktywizacji zawodowej Polek.

Organizatorem programu jest partner Sephora Polska - Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką. W program "Sukces TO JA" zaangażowało się ponad 80 ekspertów. Przeszkolono online ponad 257 tys. kobiet. Sieć lokalnych Ambasadorek programu "Sukces TO JA" obecnie rozwija się w 30 miastach w całej Polsce, a w spotkaniach lokalnych grup rozwoju wzięło udział blisko 5600 kobiet.
- Nasza akcja rozpoczyna się w Dniu Kobiet - to symboliczny dzień, który składnia do refleksji nad sytuacją kobiet i wyrównywaniem ich szans zawodowych na rynku pracy. Dzięki współpracy z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką, wraz z naszymi klientami, pomagamy rozwijać projekty szkoleń i warsztatów dla kobiet, które pracują nad samorealizacją zawodową. Działania Fundacji odzwierciedlają naszą filozofię społecznego zaangażowania biznesu, dlatego z radością rozpoczynamy kolejny rozdział naszej współpracy - mówi Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor marketingu Sephora Polska.
Limitowaną kolekcję tworzą:- Sephora Favorites Red Lips Selection - Sephora Rouge Girl' Tribe (red limited edition) - HUDA Beauty Be Your Own Cheerleader - Winky Lux Glimmer Balm Ruby - Estee Lauder Red Limited Edition