Wspierają walkę z rakiem piersi

Ruszyła druga edycja programu "Adam - Mężczyźni Kontra Rak Piersi". Jest to akcja prowadzona w ramach Wielkiej Kampanii Życia - AVON Kontra Rak Piersi.

 
 materiały prasowe
John Porter
 materiały prasowe

W tym roku Ambasadorami akcji zostali znani i lubiani panowie, Tomasz Ciachorowski, Łukasz Zagrobelny, Marcin Rogacewicz oraz John Porter, którzy będą zachęcać kobiety do systematycznych badań oraz przypominać im, jak ważna jest profilaktyka w walce z rakiem piersi.

- Zależało nam na tym, aby do projektu włączyli się mężczyźni, bowiem w dużej mierze na nich spoczywa odpowiedzialność za zdrowie i życie swoich pań. Każdy z nich ma ukochaną kobietę; matkę, żonę, siostrę, córkę. Troska o ich zdrowie i bezpieczeństwo powinna być priorytetem dla każdego z nich - mówi Ewa Masny-Januszewska, rzecznik prasowy Avon Cosmetics Polska.

Akcja "Adam - Mężczyźni Kontra Rak Piersi" ma uświadomić mężczyznom, jak ważna jest ich rola w życiu każdej kobiety, jak potrzebna jest ich troska i zaangażowanie. Projekt ma na celu inspirowanie mężczyzn do zmiany postaw i zmotywowanie ich do wzięcia odpowiedzialności za zdrowie drugiej osoby. Ma zachęcić do działania, zabrania głosu w słusznej sprawie oraz zaangażowania się w profilaktykę walki z rakiem piersi. Akcja ma zwrócić uwagę na problem dotykający aż co piątą kobietę na świecie, co piątą matkę, żonę i córkę.

Kolejnym mężczyzną, który jest związany z Wielką Kampanią Życia- AVON Kontra Rak Piersi od początku jej powstania jest Tomasz Sadurski - wybitny rysownik i ilustrator mody, który zaprojektował różę - logo akcji.

Od 1998 roku Avon Cosmetics Polska we współpracy ze Stowarzyszeniem "Amazonki" Warszawa Centrum oraz od tego roku także z Fundacją "Rak'n'Roll. Wygraj Życie" prowadzi w Polsce działania profilaktyczne i edukacyjne w ramach Wielkiej Kampanii Życia - AVON Kontra Rak Piersi.

Łukasz Zagrobelny
 materiały prasowe
Marcin Rogacewicz
 materiały prasowe
Tomasz Ciachorowski
 materiały prasowe

Więcej informacji na www. wielkakampaniazycia.pl

materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas