Reklama

Wspierają walkę z rakiem piersi

Ruszyła druga edycja programu "Adam - Mężczyźni Kontra Rak Piersi". Jest to akcja prowadzona w ramach Wielkiej Kampanii Życia - AVON Kontra Rak Piersi.

W tym roku Ambasadorami akcji zostali znani i lubiani panowie, Tomasz Ciachorowski, Łukasz Zagrobelny, Marcin Rogacewicz oraz John Porter, którzy będą zachęcać kobiety do systematycznych badań oraz przypominać im, jak ważna jest profilaktyka w walce z rakiem piersi.

- Zależało nam na tym, aby do projektu włączyli się mężczyźni, bowiem w dużej mierze na nich spoczywa odpowiedzialność za zdrowie i życie swoich pań. Każdy z nich ma ukochaną kobietę; matkę, żonę, siostrę, córkę. Troska o ich zdrowie i bezpieczeństwo powinna być priorytetem dla każdego z nich - mówi Ewa Masny-Januszewska, rzecznik prasowy Avon Cosmetics Polska.

Reklama

Akcja "Adam - Mężczyźni Kontra Rak Piersi" ma uświadomić mężczyznom, jak ważna jest ich rola w życiu każdej kobiety, jak potrzebna jest ich troska i zaangażowanie. Projekt ma na celu inspirowanie mężczyzn do zmiany postaw i zmotywowanie ich do wzięcia odpowiedzialności za zdrowie drugiej osoby. Ma zachęcić do działania, zabrania głosu w słusznej sprawie oraz zaangażowania się w profilaktykę walki z rakiem piersi. Akcja ma zwrócić uwagę na problem dotykający aż co piątą kobietę na świecie, co piątą matkę, żonę i córkę.

Kolejnym mężczyzną, który jest związany z Wielką Kampanią Życia- AVON Kontra Rak Piersi od początku jej powstania jest Tomasz Sadurski - wybitny rysownik i ilustrator mody, który zaprojektował różę - logo akcji.

Od 1998 roku Avon Cosmetics Polska we współpracy ze Stowarzyszeniem "Amazonki" Warszawa Centrum oraz od tego roku także z Fundacją "Rak'n'Roll. Wygraj Życie" prowadzi w Polsce działania profilaktyczne i edukacyjne w ramach Wielkiej Kampanii Życia - AVON Kontra Rak Piersi.

Więcej informacji na www. wielkakampaniazycia.pl

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy