Zara kontra kobiety - jest afera!

Kobiece kształty są w cenie - coraz częściej pojawiają się w kampaniach modowych i na wybiegach najpopularniejszych projektantów. Pomysł promowania zdrowo wyglądających modelek postanowiła podchwycić Zara i w sieci rozpętała się burza.

Zara, jedna z najpopularniejszych sieciówek na świecie, rokrocznie szokuje i budzi kontrowersje swoimi nietypowymi zagraniami reklamowymi
Zara, jedna z najpopularniejszych sieciówek na świecie, rokrocznie szokuje i budzi kontrowersje swoimi nietypowymi zagraniami reklamowymi East News

Zara, jedna z najpopularniejszych sieciówek na świecie, rokrocznie szokuje i budzi kontrowersje swoimi nietypowymi zagraniami reklamowymi i promowaniem szczupłych, wręcz wychudzonych modelek. Jednak moda na bycie przesadnie szczupłym mija i do świata modelingu przebija się coraz więcej grubszych modelek o prawdziwie kobiecych kształtach. Marka zdecydowała się dopasować do nowego trendu z kampanią "Love your curves".

Niestety starania hiszpańskiej sieciówki zostały wyśmiane przez branżę modową, reklamową oraz internautki. W najnowszej akcji, wspomniane krągłości są zaprezentowane przez dwie modelki, o których można powiedzieć wiele, ale na pewno nic na temat ich powabnych kształtów. Dziewczyny niczym nie różnią się od innych modelek promowanych przez markę, są bardzo szczupłe, mają chude nogi i niewielkie, zgrabne pośladki - zupełnie niepasujące do hasła "Love your curves".

Kampania promuje serię modelujących jeansów, które mają pasować na kobiety o różnych typach sylwetki i w najróżniejszych rozmiarach. Musimy przyznać, że to nie najlepsza forma reklamy zwłaszcza, że w sieci wręcz roi się od wyśmiewanych wypowiedzi kobiet posiadających prawdziwe krągłości. Na razie Zara nie komentuje krytycznych wypowiedzi, więc wszystko wskazuje na to, że będziemy widzieć te billboardy jeszcze przez jakiś czas.

Ewelina Willmann

Gwiazdy na gali Srebrne Jabłka 2016Styl.pl
Styl.pl
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas