Reklama

Zara kontra kobiety - jest afera!

Kobiece kształty są w cenie - coraz częściej pojawiają się w kampaniach modowych i na wybiegach najpopularniejszych projektantów. Pomysł promowania zdrowo wyglądających modelek postanowiła podchwycić Zara i w sieci rozpętała się burza.

Zara, jedna z najpopularniejszych sieciówek na świecie, rokrocznie szokuje i budzi kontrowersje swoimi nietypowymi zagraniami reklamowymi i promowaniem szczupłych, wręcz wychudzonych modelek. Jednak moda na bycie przesadnie szczupłym mija i do świata modelingu przebija się coraz więcej grubszych modelek o prawdziwie kobiecych kształtach. Marka zdecydowała się dopasować do nowego trendu z kampanią "Love your curves".

Niestety starania hiszpańskiej sieciówki zostały wyśmiane przez branżę modową, reklamową oraz internautki. W najnowszej akcji, wspomniane krągłości są zaprezentowane przez dwie modelki, o których można powiedzieć wiele, ale na pewno nic na temat ich powabnych kształtów. Dziewczyny niczym nie różnią się od innych modelek promowanych przez markę, są bardzo szczupłe, mają chude nogi i niewielkie, zgrabne pośladki - zupełnie niepasujące do hasła "Love your curves".

Reklama

Kampania promuje serię modelujących jeansów, które mają pasować na kobiety o różnych typach sylwetki i w najróżniejszych rozmiarach. Musimy przyznać, że to nie najlepsza forma reklamy zwłaszcza, że w sieci wręcz roi się od wyśmiewanych wypowiedzi kobiet posiadających prawdziwe krągłości. Na razie Zara nie komentuje krytycznych wypowiedzi, więc wszystko wskazuje na to, że będziemy widzieć te billboardy jeszcze przez jakiś czas.

Ewelina Willmann

Styl.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy