Lovy Bag Trussardi

Lovy Bag Trussardi
Lovy Bag Trussardimateriały prasowe
Lovy Bag to symbol elegancji, luksusu i dziedzictwa rodziny Trussardich
Lovy Bag to symbol elegancji, luksusu i dziedzictwa rodziny Trussardichmateriały prasowe

Lovy Bag Trussardi

Michelle Hunziker została wybrana do kampanii LOVY BAG ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną, odważną, zaangażowaną w ważne projekty http://interia.hit.gemius.pl/hitredir/id=zCDgJLhCo4F52Nx.MuU3ybePjwh82884Skb6IXWWOAT.i7/url=http%3A%2F%2Fwww.trussardi.com%2Ftrussardi%2Fsearch%2FLovy_Bag%2FWoman%2Fseason%2Fmain%2Ftskay%2F574A3B38%2Fgender%2FD%2Fcollection_id%2F33650%2Fmm%2F894" target="_blank">więcej
Michelle Hunziker została wybrana do kampanii LOVY BAG ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną, odważną, zaangażowaną w ważne projekty http://interia.hit.gemius.pl/hitredir/id=zCDgJLhCo4F52Nx.MuU3ybePjwh82884Skb6IXWWOAT.i7/url=http%3A%2F%2Fwww.trussardi.com%2Ftrussardi%2Fsearch%2FLovy_Bag%2FWoman%2Fseason%2Fmain%2Ftskay%2F574A3B38%2Fgender%2FD%2Fcollection_id%2F33650%2Fmm%2F894" target="_blank">więcejmateriały prasowe
Michelle Hunziker została wybrana do kampanii LOVY BAG ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną, odważną, zaangażowaną w ważne projekty http://interia.hit.gemius.pl/hitredir/id=zCDgJLhCo4F52Nx.MuU3ybePjwh82884Skb6IXWWOAT.i7/url=http%3A%2F%2Fwww.trussardi.com%2Ftrussardi%2Fsearch%2FLovy_Bag%2FWoman%2Fseason%2Fmain%2Ftskay%2F574A3B38%2Fgender%2FD%2Fcollection_id%2F33650%2Fmm%2F894" target="_blank">więcej
Michelle Hunziker została wybrana do kampanii LOVY BAG ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną, odważną, zaangażowaną w ważne projekty http://interia.hit.gemius.pl/hitredir/id=zCDgJLhCo4F52Nx.MuU3ybePjwh82884Skb6IXWWOAT.i7/url=http%3A%2F%2Fwww.trussardi.com%2Ftrussardi%2Fsearch%2FLovy_Bag%2FWoman%2Fseason%2Fmain%2Ftskay%2F574A3B38%2Fgender%2FD%2Fcollection_id%2F33650%2Fmm%2F894" target="_blank">więcejmateriały prasowe
Michelle Hunziker została wybrana do kampanii LOVY BAG ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną, odważną, zaangażowaną w ważne projekty http://interia.hit.gemius.pl/hitredir/id=zCDgJLhCo4F52Nx.MuU3ybePjwh82884Skb6IXWWOAT.i7/url=http%3A%2F%2Fwww.trussardi.com%2Ftrussardi%2Fsearch%2FLovy_Bag%2FWoman%2Fseason%2Fmain%2Ftskay%2F574A3B38%2Fgender%2FD%2Fcollection_id%2F33650%2Fmm%2F894" target="_blank">więcej
Michelle Hunziker została wybrana do kampanii LOVY BAG ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną, odważną, zaangażowaną w ważne projekty http://interia.hit.gemius.pl/hitredir/id=zCDgJLhCo4F52Nx.MuU3ybePjwh82884Skb6IXWWOAT.i7/url=http%3A%2F%2Fwww.trussardi.com%2Ftrussardi%2Fsearch%2FLovy_Bag%2FWoman%2Fseason%2Fmain%2Ftskay%2F574A3B38%2Fgender%2FD%2Fcollection_id%2F33650%2Fmm%2F894" target="_blank">więcejmateriały prasowe
Michelle Hunziker została wybrana do kampanii LOVY BAG ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną, odważną, zaangażowaną w ważne projekty http://interia.hit.gemius.pl/hitredir/id=zCDgJLhCo4F52Nx.MuU3ybePjwh82884Skb6IXWWOAT.i7/url=http%3A%2F%2Fwww.trussardi.com%2Ftrussardi%2Fsearch%2FLovy_Bag%2FWoman%2Fseason%2Fmain%2Ftskay%2F574A3B38%2Fgender%2FD%2Fcollection_id%2F33650%2Fmm%2F894" target="_blank">więcej
Michelle Hunziker została wybrana do kampanii LOVY BAG ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną, odważną, zaangażowaną w ważne projekty http://interia.hit.gemius.pl/hitredir/id=zCDgJLhCo4F52Nx.MuU3ybePjwh82884Skb6IXWWOAT.i7/url=http%3A%2F%2Fwww.trussardi.com%2Ftrussardi%2Fsearch%2FLovy_Bag%2FWoman%2Fseason%2Fmain%2Ftskay%2F574A3B38%2Fgender%2FD%2Fcollection_id%2F33650%2Fmm%2F894" target="_blank">więcejmateriały prasowe
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcej
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcejmateriały prasowe
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcej
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcejmateriały prasowe
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcej
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcejmateriały prasowe
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcej
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcejmateriały prasowe
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcej
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcejmateriały prasowe
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcej
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcejmateriały prasowe
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcej
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcejmateriały prasowe
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcej
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcejmateriały prasowe
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcej
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcejmateriały prasowe
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcej
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcejmateriały prasowe
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcej
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcejmateriały prasowe
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcej
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcejmateriały prasowe
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcej
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcejmateriały prasowe
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcej
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcejmateriały prasowe
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcej
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcejmateriały prasowe
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcej
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcejmateriały prasowe
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcej
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcejmateriały prasowe
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcej
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcejmateriały prasowe
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcej
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcejmateriały prasowe
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcej
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcejmateriały prasowe
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcej
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcejmateriały prasowe
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcej
Ikoniczna, kultowa torebka Lovy Bag Trussardi to symbol elegancji i luksusu. Nienaganna jakość „Made in Italy” odzwierciedla wartości marki Trussardi. więcejmateriały prasowe
Lovy Bag Trussardimateriały prasowe

Michelle Hunziker gwiazdą LOVY BAG

Michelle Hunziker
Michelle Hunzikermateriały prasowe
Michelle Hunziker
Michelle Hunzikermateriały prasowe
Michelle Hunziker
Michelle Hunzikermateriały prasowe
Michelle Hunziker
Michelle Hunzikermateriały prasowe
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości.
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości. materiały promocyjne
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości.
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości. materiały promocyjne
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości.
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości. materiały promocyjne
 Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości.
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości. materiały promocyjne
 Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości.
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości. Getty Images
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości.
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości. Getty Images
 Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości.
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości. Getty Images
 Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości.
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości. Getty Images
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości.
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości. Getty Images
 Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości.
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości. Getty Images
materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?