Luksusowy i zmysłowy: Marc Jacobs "Decadence"

Luksusowy, zmysłowo drzewny zapach. Szykowny i bogaty, w charakterystycznie wyniosłym stylu Marca Jacobsa.

Marc Jacobs "Decadence"
Marc Jacobs "Decadence"materiały prasowe

Nowy, niezwykły projekt zapachowy Marc Jacobs Decadence jest obiektem do zaspokajania najgłębszych pragnień, wymarzonym gadżetem modowo-urodowym, intrygującą wonią, której ciężko będzie się oprzeć. Podkreśla charakter marki dzięki odważnej stylizacji, luksusowemu rzemiosłu i rewolucyjnemu designowi flakonu, który zainspirowała jedna z kultowych torebek Marca o nazwie Trouble.

Zapach Marc Jacobs Decadence został stworzony wspólnie z mistrzynią perfumiarstwa Annie Buzantian. Jest zmysłową, luksusową, drzewną wonią. Rozpoczyna go urzekająca nuta głowy: soczysta śliwka włoska, złoty szafran i aksamitny irys. Na nutę serca składa się bogaty bukiet róż bułgarskich, obok których pachnie soczysty kosaciec i kremowe kwiaty jaśminu sambac. W ostatnim akcencie jest seksowna ambra, upojny wetiwer i ciepły papirus. Ten ostatni składnik kończy piramidę zapachową wytrawną nutą i daje wyrafinowane spełnienie.

Nuta głowy:    włoska śliwka, irys, szafran

Nuta serca:      róża bułgarska, jaśmin sambac, kosaciec

Nuta bazy:      ambra, wetiwer, papirus

Zapach stworzony we współpracy Marca Jacobsa i Ann Gottlieb. Flakon zapachu Marc Jacobs Decadence jest projektem, który stanowi inteligentny ukłon dla estetyki modowej Marca Jacobsa. Dekadencko kobiecy kształt butelki zainspirowała klasyczna torebka Marca o nazwie Trouble.

Stworzony w palecie bogatych, szmaragdowo-zielonych odcieni, zapach Marc Jacobs Decadence wieńczy egzotyczny korek z wzorem skóry pytona. Złoty łańcuszek i czarny jedwabisty frędzel dodają wyrafinowanego stylu. Wszystko to definiuje nową erę szykownego luksusu z powrotem czystych linii, bogatych materiałów i ekskluzywnych detali. Luksusowy kartonik, w ciemnych zieleniach z logo wytłoczonym w złocie, daje okazałe wykończenie całego projektu.

Twarzą zapachu jest brazylijska modelka i aktorka Adriana Lima. Urzekająca kampania została sfotografowana przez mistrza fotografii Stevena Meisela i przedstawiona w urzekających odcieniach zieleni. Finałowe zdjęcie przedstawia zapach na połyskującej metalicznie powierzchni, z akcentami opalizującymi i luksusową oprawą dekadenckiego buduaru.

Ceny:

Woda perfumowana 30 ml - 245 zł

Woda perfumowana 50 ml - 345 zł

Woda perfumowana 100 ml - 445 zł

Styl.pl/materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas