TRENDY | Środa, 18 września 2013 (12:04)
Jesienno-zimowa kolekcja Aryton ukazuje nowe, bardziej modowe oblicze marki, która słynie z wykorzystania doskonałej jakości tkanin i klasycznych ponadczasowych projektów. Kolekcja odzwierciedla szybko zmieniające się trendy dzięki zastosowaniu wielu nowinek technicznych i stylistycznych. Klasyczne, mięsiste flausze zyskują świeżość dzięki intensywnym kolorom - takim jak limonkowa żółć, fiolet czy granat z nutką kobaltu. Pojawiają się tkaninowe nowości, takie jak chociażby laminowany filc, tkaniny z długim włosem, czy tradycyjnie tkany tweed, ale za to z błyszczącą, białą powłoką. Jest też lejący jersey, który do złudzenia przypomina płynną miedź. Kolekcja dzieli się na trzy nurty. Każda z tych linii zawiera kompletną tzw. „małą kolekcję”, w której skład wchodzą okrycia wierzchnie, zestawy „na co dzień”, do pracy oraz propozycje wieczorowe.
1 / 25
W lookbooku wystąpiła zjawiskowa Karolina Wąż, która również jest twarzą kampanii wizerunkowej Aryton w tym sezonie
Źródło: materiały prasowe