Reklama

Reklama

Odchudzanie last minute

Za dwa tygodnie wakacje a ty wciąż nie jesteś zadowolona ze swojej figury? Oto 8 sztuczek, jak szybko schudnąć przed urlopem.

Poskacz sobie

Pamiętasz jeszcze zabawy ze skakanką? Poskacz dowolnym stylem (obunóż lub  przeskakując z nogi na nogę) codziennie, co najmniej przez 15 minut. Gdy dojdziesz do wprawy skacz nawet pół godziny. To najszybszy sposób na pozbycie się kalorii - lepszy nawet od biegania. W 30 minut dzięki skakance spalisz aż 380 kalorii.

Ogranicz sól

W tej kwestii bądź wobec siebie surowa i bezwzględna - przez okres trwania ekspresowej diety sól swoje dania co najmniej o połowę mniej niż zwykle. Aby tak bardzo nie doskwierał ci brak słonego smaku używaj w zamian więcej innych przypraw (oczywiście wyłącznie naturalnych, gdyż mieszanki też zawierają sól) np. czosnku lub ziół.

Zrób zielony koktajl

Raz dziennie zrób koktajl odchudzająco-antycellulitowy. Wrzuć do sokowirówki: 1/2 jabłka bez skórki, 5-6 gałązek selera naciowego, 1-2 zielone ogórki, cytrynę, kilka gałązek natki pietruszki, można dodać też kawałek imbiru. Koktajl pomaga pozbyć się nadmiaru wody z organizmu!

Pij dużo wody

Nawet do 2 litrów dziennie. Wiemy, to banał. Ale żeby jeszcze zwiększyć jej skuteczność w oczyszczaniu organizmu pij co najmniej raz dzienne szklankę wody z sokiem z całej cytryny. Poczujesz się dużo lżej!

Opal się

Najlepiej jeszcze przed wyjazdem na urlop. Brązowe ciało zawsze wydaje się szczuplejsze - ciemny barwnik wizualnie zmniejsza załamania światła na twoich fałdkach, przez co brzuch wydaje się bardziej płaski. Pamiętaj jednak, aby nie przesadzić z opalenizną - czerwone ciało wygląda koszmarnie. Zdrowszą wersją będzie opalenizna z tubki. Dobry samoopalacz da podobne efekty co słońce.

Odchudź to, co masz na talerzu

Na urlopie pewnie nie będziesz sobie odmawiać lodów, gofrów i smażonej ryby z piwem, tym bardziej więc przed wyjazdem warto się poświęcić. Kilka dni przed godziną zero (czyli pierwszym wyjściem na plażę) zastosuj dietę oczyszczającą.

Zrezygnuj całkowicie z węglowodanów prostych, postaw na chude mięso gotowane na parze, kasze, pełnoziarniste pieczywo, jogurt naturalny, brokuły, sałatę, chudy twarożek, ananasa i arbuza. Masło zastąp zgniecionym awokado a słodycze - gorzką czekolada. Pierwsze efekty zauważysz już po trzech dniach takiej diety.

Reklama

Nie garb się i wciągnij brzuch

Dobra postawa to podstawa. Siedząc na plaży okrakiem na ręczniku z zaokrąglonymi plecami i zgarbionym karkiem będziesz wyglądać, jakbyś miała 10 kilo więcej, niż masz w rzeczywistości. Jeśli natomiast wyprostujesz plecy, wypniesz pierś do przodu i wciągniesz brzuch, od razu będziesz wyglądać szczuplej o kilka kilogramów. Stosuj to zawsze, nie tylko na wakacjach. Wciągając brzuch - wzmacniasz go - to zaprocentuje na przyszłość.

Ćwicz sprytnie

Jedno ćwiczenie na wiele partii ciała? Tak! Trenerka fitnessu Sylwia Wiesenberg prezentuje proste ćwiczenie modelujące jednocześnie brzuch pośladki, nogi i ręce. Wykonuj je codziennie, przez kilka minut, od dziś aż do wyjazdu. Każdego dnia odrobinę wydłużaj trening. Na plaży zachwycisz szczupłą sylwetką. 


KS

Styl.pl

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy