Reklama

Reklama

Prawdy i mity o odchudzaniu

Jak można je wspomóc suplementami diety?

1. Błonnik nie ma wpływu na chudnięcie. Mit

Owszem, ma. Przypisuje mu się działanie nasilające proces lipolizy, tj. rozkładu tkanki tłuszczowej. Błonnik daje też uczucie sytości. Uwaga! Gdy zwiększamy ilość błonnika w diecie, pijmy dużo wody, aby nie dopuścić do zaparć.

2. Zielona herbata spala tłuszcz. Prawda

Udowodniono, że napar lub wyciągi z zielonej herbaty pomagają schudnąć. Składniki zielonej herbaty ograniczają wchłanianie tłuszczu w jelitach i pomagają się go skutecznie pozbyć z organizmu.

Reklama

3. Trzeba unikać preparatów z chromem. Mit

Udowodniono, że pierwiastek ten zmniejsza łaknienie i apetyt na słodycze. Może przyczyniać się do zmniejszania zawartości tłuszczu i cholesterolu w organizmie i powodować przyrost tkanki mięśniowej.

4. Sprzymierzeńcem odchudzania jest chilli. Prawda

Zawiera ona alkaloid - kapsaicynę, substancję, która wytwarza ciepło w organizmie i przyśpiesza przemianę materii. Kapsaicyna należy do skutecznych pogromców kalorii.

Rewia

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy