Wpływ przejęcia PRM i Sneakerstudio przez Answear na rynek polski i zagraniczny
Artykuł sponsorowany
Na początku czerwca Answear.com przejął sklepy PRM oraz Sneakerstudio. Koncepcja nowo utworzonej platformy zakupowej PRM.com powstała w oparciu o potrzeby wielkomiejskiej społeczności zainteresowanej wyselekcjonowanymi markami high-end sneakers & clothing. W ofercie PRM. com znalazły się unikatowe marki i produkty, zarówno od znanych powszechnie brandów, jak i od niszowych, ale poszukiwanych światowych projektantów. Jak to wydarzenie odbije się na rynku polskim i zagranicznym?
PRM i Sneakerstudio łączą siły jako nowy segment działalności Answear.com
1 czerwca Answear.com, czyli jeden z najszybciej rozwijających się w Europie Centralnej konceptów modowo-lifestylowych i spółka akcyjna, podpisał warunkową umowę nabycia marek Sneakerstudio oraz PRM. W ten sposób powstało nowe, atrakcyjne pod wieloma względami miejsce zakupów dla osób, które kochają streetwear w wyszukanym wydaniu. Oferta PRM.com jest szczególnie atrakcyjna dla Generacji Z oraz młodych kobiet i mężczyzn poszukujących obuwia, ubrań i akcesoriów premium oraz luksusowych.
Sneakerstudio sprzedawało do tej pory produkty marek takich jak: Adidas Originals, Carhartt, New Balance i Veja. Firma ma doświadczenie w prowadzeniu sklepów internetowych w krajach CEE oraz na rynkach zachodnioeuropejskich. Z kolei w PRM prym wiodły do tej pory marki luxury streetwear & fashion, w tym Y-3, Marni, A.P.C., Marni, MISBHV i A-Cold-Wall. Firma prowadziła sprzedaż w warszawskim butiku oraz przez globalną witrynę internetową. Wszystkie oferowane wcześniej marki z asortymentu Sneakerstudio i PRM są dostępne także na stronie PRM.com, jednak nowa platforma proponuje także szereg nowych produktów:
Od kilku miesięcy prowadziliśmy intensywne prace nie tylko nad doprowadzeniem transakcji do końca, ale także nad dalszym rozwojem oferty. Po wprowadzeniu z sukcesem niesamowicie pożądanych produktów A Bathing Ape czy kultowego Drole de Monsieur ze swoim słynnym hasłem "Not from Paris Madame", wkrótce czekają kolejne niespodzianki.
- mówi Łukasz Lepczyński, założyciel Snaekerstudio i PRM, który w połączonych strukturach pełnił funkcję Doradcy.
Jak PRM.com rozwija się w Polsce i zagranicą?
Czerwiec 2023 roku to początek działalności PRM.com w Polsce oraz zagranicą. Pierwsze sklepy internetowe PRM funkcjonują na rynku polskim, ukraińskim oraz rumuńskim, ponadto uruchomiono witrynę prm.com/eu, umożliwiającą składanie zamówień z wysyłką na terenie całej Unii Europejskiej. O to, czy PRM.com będzie działać sprawnie, nie trzeba się martwić, ponieważ Answear to firma z 12-letnim doświadczeniem w branży, funkcjonująca obecnie w 11 krajach. Doświadczenie Answear zdobyte przez lata obecności na wielu zagranicznych rynkach, powinno bardzo ułatwić i przyśpieszyć umiędzynarodowienie marki PRM. Do końca tego roku planowane jest uruchomienie sprzedaży na kolejnych zagranicznych obszarach oraz na marketplace’ach modowych. Answear bez cienia wątpliwości dąży do wypracowania stabilnej pozycji lidera wśród podmiotów z branży fashion e-commerce w całej Europie Centralnej, a przejęcie PRM i Sneakerstudio z pewnością wzmocni spółkę.
Dlaczego PRM.com ma szansę na międzynarodowy sukces?
Twórcy PRM.com nie chcą, aby platforma stała się tylko kolejnym sklepem internetowym z atrakcyjną odzieżą. Choć sama oferta produktowa jest niezwykle interesująca, to trzeba wiedzieć, że PRM.com to coś więcej niż miejsce, w którym można zrobić udane zakupy.
Chcemy, aby PRM był czymś więcej niż tylko sklepem - naszym celem jest, aby było to wyjątkowe miejsce nie tylko ze względu na unikalny produkt, ale też działania rezonujące z tkanką miejską w obszarach kultury, muzyki i designu. - mówi Dyrektor Marketingu Marki PRM, Jakub Sztyler - Przed nami ekscytujące wyzwanie i jestem przekonany, że połączenie sklepów Sneakerstudio i PRM oraz współpraca z Answear pozwoli nam na tworzenie kolejnych, niesamowitych projektów pod szyldem nowego PRM.
Biorąc pod uwagę to, że Answear od lat uruchamia rozmaite akcje towarzyszące między innymi nowym kolekcjom marki Answear.Lab., a także wspiera różne działania charytatywne i projekty organizowane na rzecz ochrony środowiska, można spodziewać się, że PRM.com stanie się wyjątkową platformą. Unikalność tego nowego konceptu sprawia, że ma on duży potencjał na zdobycie szerokiej klienteli nie tylko w Polsce!
Artykuł sponsorowany