Anja Rubik w zmysłowej reklamie lodów

Dla Magnum Anja Rubik jest ikoną wolności i przekraczania granic. Od teraz możemy ją zobaczyć w kampanii nowych lodów Magnum RUBY. Zobacz, jak perfekcyjnie odnalazła się w stylistyce i świecie marki Magnum. Na zdjęciach uchwycono jest naturalne, kobiece piękno i seksapil w połączeniu z kuszącym i intrygującym gestem zaproszenia do... przekroczenia granic przyjemności.

Anja Rubik jedną z najlepszych modelek dekady
Anja Rubik jedną z najlepszych modelek dekadymateriały promocyjne

Kto nie lubi jedynej w swoim rodzaju receptury polewy czekoladowej wydającej charakterystyczny dźwięk przy gryzieniu? Teraz lody Magnum są dostępne w czekoladzie czwartej generacji o naturalnym rubinowym kolorze i delikatnie jagodowym smaku, bez sztucznych barwników i aromatów, pochodzącej z wyselekcjonowanych ziaren kakaowca.

Hasło kampanii Magnum to #przekroczgraniceprzyjemnosci. Przez lata Anja Rubik była postacią, która przekraczała świat mody, aktywizm społeczny i środowiskowy na wielu forach i różnych platformach, a jej konsekwentna jasność myśli i odwagi moralnej stała się powszechnie szanowana.

Misją Magnum jest, aby ludzie odważnie i świadomie sięgali po prawdziwe przyjemności nie przejmując się tym, co myślą inni. Nic dziwnego, że Magnum wybrało Anję na swoją ambasadorkę i wspiera jej fundację Sexedpl zostając partnerem akcji #przełamlody.

Supermodelka w kampanii #przełamlody?materiały promocyjne

Zobacz, jak wyglądała praca podczas sesji zdjęciowej:

Zdjęcia zza kulis kampanii Anji Rubik dla Magnum
Zdjęcia zza kulis kampanii Anji Rubik dla Magnum
Zdjęcia zza kulis kampanii Anji Rubik dla Magnum
Zdjęcia zza kulis kampanii Anji Rubik dla Magnum
+3

Anja w jednym z wywiadów tak mówi o nowej współpracy z marką Magnum: "Znalazłam partnera, który odważył się nam pomóc, jest to fantastyczna marka Magnum. Razem ruszamy z akcją, która nazywa się #przelamlody. Przełamujemy tabu, przełamujemy ciszę, strach i wstyd. W naszej kulturze mamy silnie zakodowany wstyd. Wstydzimy się pytać, wstydzimy się poruszać drażliwe tematy. Teraz mamy trzy anonimowe live czaty tygodniowo: we wtorek, środę i niedzielę. Obliczyliśmy, że będziemy w stanie odpowiedzieć na ponad 1200 pytań miesięcznie".

Styl.pl/materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas