Marsz Wielkiej Kampanii Życia
Przed nami kolejna, 14. edycja Marszu Różowej Wstążki - ogólnopolskiej akcji propagującej profilaktykę raka piersi. Jak co roku, w Wielkiej Kampanii Życia - Avon Kontra Rak Piersi, przemaszeruje kilka tysięcy osób. Wydarzenie jest manifestacją wsparcia wszystkich walczących z chorobą oraz wyrazem poparcia dla tej największej kampanii informacyjnej.
Już 24 września 2011 r. o godz. 12:00 spod Hotelu Bristol na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie, po raz 14. wyruszy Marsz Różowej Wstążki. Uczestnicy przemaszerują ulicami warszawskiej starówki, gdzie na końcu trasy, w specjalnie przygotowanych gabinetach w Różowym Miasteczku Avon będzie można skorzystać z warsztatów samodzielnego badania piersi, z bezpłatnych badań USG i mammografii.
W Polsce co roku z nowotworem zmaga się 15 tys. kobiet, stąd też edukacja w zakresie samobadania piersi i wczesnego wykrywania choroby jest bardzo ważna. Wydarzenia takie jak Marsz Różowej Wstążki mają przypominać wszystkim o tym, jak istotna jest profilaktyka.
- Marsz Różowej Wstążki to jedna z wielu inicjatyw Avon i Stowarzyszenia Amazonki nakierowanych na problem raka piersi. Publiczna i głośna dyskusja na temat nowotworu i roli, jaką w procesie leczenia spełniają przeprowadzone odpowiednio wcześnie badania, pozwoliła nam zgromadzić i przeznaczyć na ten cel środki. Dzięki temu, możemy przebadać nieodpłatnie wiele kobiet - mówi pani Elżbieta Kozik, Prezes Stowarzyszenia Amazonki Warszawa - Centrum.
Wydarzenie to jest wielką afirmacją życia. Do akcji co roku przyłączają się ludzie mediów, gwiazdy polskiej sceny artystycznej, politycy i wiele znanych osób. Jest to jedyny dzień w roku, w którym o nowotworze piersi mówi cała Polska, a wiele kobiet po raz pierwszy zastanawia się nad stanem swojego zdrowia i decyduje się na badania. Z roku na rok jest ich coraz więcej i to m.in. dzięki takim akcjom edukacyjnym jak Marsz Różowej Wstążki, cel zostaje osiągnięty.
Styl.pl jest patronem Marszu Wielkiej Kampanii Życia