​Premiera utworu "3 cities" Radzimira Dębskiego

Kompozytor i producent muzyczny, Radzimir Dębski, stworzył "3 cities" w ramach projektu #SłuchajMiasta, któremu patronuje Wyborowa. Efektem tej współpracy jest utwór oraz klip "3 cities" i limitowana edycja wódki, sygnowana symbolami trzech miast: Warszawy, Paryża i Nowego Jorku.

Radzimir Dębski skomponował "3 cities"
Radzimir Dębski skomponował "3 cities"materiały prasowe

Radzimir Dębski postanowił połączyć trzy różne światy - Warszawę, Paryż i Nowy Jork - w jednym temacie muzycznym, w utworze "3 cities". Jak sam przyznaje: "Miasta nocą mają w sobie coś niezwykłego. Po zmroku jest zupełnie inaczej - widzę rzeczy, których w ciągu dnia nie zauważam, kolory są mocniejsze, bardziej nasycone, dźwięki są czystsze".

Najnowszy projekt marki Wyborowa to połączenie wrażliwości i dobrego smaku. - Wyborowa jest marką rozpoznawalną na całym świecie, dlatego do współpracy przy #SłuchajMiasta zaprosiliśmy artystę, który - podobnie jak my - nie boi się wyzwań i jest kosmopolitą. Współpraca z Radzimirem pozwoliła połączyć wielki talent i międzynarodowe doświadczenie, dzięki czemu stworzyliśmy projekt, który zachwyci zarówno fanów dobrej muzyki, jak i sympatyków odkrywania miejskiego stylu życia - tłumaczy Mikołaj Szymborski, Vodkas Marketing Manager, Wyborowa Pernod Ricard.

Aby uwiecznić tę współpracę Wyborowa stworzyła klip do utworu Jimka oraz limitowaną edycję butelek i kieliszków. Nowa kolekcja to prawdziwa gratka dla kolekcjonerów - butelki sygnowane symbolami trzech miast - warszawską Syrenką, paryską Wieżą Eiffla i nowojorską Statuą Wolności, zostały wzbogacone fragmentem partytury utworu "3 cities" oraz podpisem Radzimira Dębskiego.

"3 cities" to nowy utwór Radzimira Dębskiego
"3 cities" to nowy utwór Radzimira Dębskiego
"3 cities" to nowy utwór Radzimira Dębskiego
"3 cities" to nowy utwór Radzimira Dębskiego
+3

W ramach tegorocznego projektu #SłuchajMiasta marka Wyborowa zorganizuje koncert z udziałem Radzimira Dębskiego. Już od 1 lutego fani JIMKA będą mogli powalczyć o wejściówki na jego ekskluzywny koncert. Dodatkowo, co tydzień 20 osób będzie miało szansę wygrać ubrania z limitowanej kolekcji Jacoba.

Styl.pl/materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas