RISK i Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Piersi

RISK made in Warsaw marka znana z angażowania się w działania społeczne została w roku 2017 partnerem Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi realizowanej przez polski oddział The Estee Lauder Companie

W kampanii wezmą udział wszystkie 24 modele ubrań RISK w kolorze fuksji
W kampanii wezmą udział wszystkie 24 modele ubrań RISK w kolorze fuksjimateriały prasowe

Filozofia RISK'a to tworzenie ubrań dla kobiet szukających unikatowych i jednocześnie komfortowych w codziennym noszeniu rzeczy. Ubrania RISK umacniają kobiecość a kolor fuksji, który towarzyszy marce od kwietnia tego roku, jest dokładnie kolorem akcji.

Projektantki Antonina Samecka i Klara Kowtun wyszły z założenia by poprzez swoje projekty ułatwić każdej z nas codzienne zabiegane życie. Choć to inny wymiar działań, to cel jest ten sam - pomoc kobietom - w poprawieniu nastroju, zadbaniu o siebie i swoją kobiecość.

W kampanii wezmą udział wszystkie 24 modele ubrań RISK w kolorze fuksji, które przez cały październik będzie można kupić na stronie marki: riskmadeinwarsaw.com, w butiku przy ul. Szpitalnej 6 w Warszawie oraz na stronie Douglasa, również partnera akcji.

Fuksja to kolor towarzyszący od początku całej akcji. Kolor poprawiający nastrój, kobiecy i sprawiający, że czujemy się widoczne. Za każdą sprzedaną w październiku rzecz w tym kolorze, RISK przeznaczy 10 zł na cele Kampanii. Projektantki marki stworzyły też specjalną wersję, obecnej już wcześniej w kolekcji RISK'a sukienki, nazywanej 'Klasyka gatunku", oczywiście w kolorze fuksji. Jest to sukienka z wiązaniem, która stała się flagowym modelem akcji Różowa Wstążka.

Jako dodatkowy element wsparcia Kampanii, już od 1 października w sklepie firmowym RISK będą rozdawane różowe wstążeczki, od których w 1992 roku zaczęła się cała akcja. Dochód ze sprzedaży ubrań RISK'a pozwoli wesprzeć dalsze jej działania oraz naukowe badania medyczne. W akcji sprzedawane będą modele występujące już w fuksji a także pięć nowości. Wśród nowych projektów znajdziecie odmienioną "Klasykę Gatunku" - z długim rękawem w wersji jesiennej.

Bluzę o nazwie "Ronja" po raz pierwszy dostępną w takim kolorze. Długą bluzę z rozcięciem z boku, które wysmukla sylwetkę. Prostą bluzkę z kieszenią na piersi. Do tego szeroki szal połączony z kapturem.

Styl.pl/materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas