Scrabble z gwiazdami pomagają spełnić marzenia
Na instagramowych profilach znanych osób pojawiają się zagadkowe posty, które przynoszą nie tylko sporo zabawy, ale przede wszystkim spełniają marzenia chorych dzieci.
Projekt "Wyobraź Sobie" powstał, aby zwrócić uwagę na ogromną rolę wyobraźni, której dzieci i młodzież używają zdecydowanie zbyt rzadko. Ma pobudzić do korzystania z niej pokazując, że warto być kreatywnym i spełniać swoje najbardziej, szalone marzenia. Do pierwszego etapu projektu zaangażowano znane osoby, które nie bojąc się wyobraźni i marzeń, idą własną życiową drogą. Marka Scrabble, kultowa gra pobudzającą ciekawość i kreatywność, będąca inicjatorem "Wyobraź Sobie" włączyła do projektu aspekt charytatywny.
- Wyobraźnia i marzenia są bardzo ważne w życiu. Wyobraźnia prowadzi przecież do realizacji marzeń. Jednak nie wszyscy z różnych względów mogą je spełniać. Dlatego wybraliśmy Fundację "Mam Marzenie" i jej dzielnych podopiecznych, którzy mimo trudnej sytuacji nie boją się czegoś pragnąć. Spełnione marzenia pomagają im w walce z chorobami - mówi Agata Maj-Olszewska, Brand Manager Boys&Games z Mattel Polska.
Posty przedstawiające pary grające w Scrabble w niestandardowych pozycjach, ukazane na zielonym tle pojawiły się kolejno na profilach: Aleksandry Szwed i Moniki Mrozowskiej, Doroty Choteckiej i Radosława Pazury, Natalii Szroeder i Adama Fidusiewicza, Anny Karczmarczyk i Mai Bohosiewicz, twórców z YouTuba - Karola Paciorka i Lisie Piekło, a także Basi Kurdej Szatan.
Followersi mieli za zadanie odgadnąć, w jakich realnych okolicznościach odbywały się partyjki. Po kilku dniach, ambasadorzy "Wyobraź Sobie" wstawiali na Instagram oryginalne zdjęcie, a autorzy trzech najciekawszych i najbliższych prawdzie odpowiedzi, nagrodzeni zostali nowymi Scrabble Towers. Ale to nie wszystko...
- Dzięki temu, że gwiazdy biorące udział w projekcie "Wyobraź Sobie" przekazały swoje wynagrodzenia na spełnienie marzeń podopiecznych fundacji "Mam Marzenie", mogliśmy dotąd wspólnie zrealizować aż kilkanaście z nich. Gwiazdy same wybrały marzenia do spełnienia - mówi Agata Maj-Olszewska, Brand Manager Boys&Games z Mattel Polska.
Zachęceni sukcesem organizatorzy projektu postanowili w kreatywny sposób spełnić następne marzenia. Pierwsze z nich to marzenie 16-letniej Sary, również podopiecznej Fundacji "Mam Marzenie", która pragnie zwiedzić Islandię. Posty z marzeniem ułożonym z płytek do Scrabble pojawiły się już na Instagramie Soni Bohosiewicz, Kasi Zielińskiej oraz Mateusza Gesslera.