Wspomnienia Tommy Hilfigera

Jesienią 2015 roku, w trzydziestą rocznicę powstania marki Tommy Hilfiger, ukaże się książka ze wspomnieniami Tommy Hilfigera. Projektant opisuje w niej wczesne dzieciństwo i młodość, swoje początki w świecie mody, sukcesy, porażki i niepowstrzymaną determinację, która doprowadziła go do stworzenia globalnej marki lifestylowej wartej miliardy dolarów.

Jesienią 2015 roku ukaże się książka ze wspomnieniami Tommy Hilfigera
Jesienią 2015 roku ukaże się książka ze wspomnieniami Tommy Hilfigeramateriały prasowe

Tommy Hilfiger wykreował klasyczny amerykański styl łączący pop ze stylem "preppy", z którego słynie wschodnie wybrzeże USA. Urodził się w Elmira (stan Nowy Jork) jako drugie dziecko w rodzinie z dziewięciorgiem dzieci. W 1969 roku będąc jeszcze w szkole średniej otworzył małą sieć sklepów z ubraniami, by w 1985 wprowadzić markę sygnowaną swoim imieniem, która szybko poszerzyła się między innymi o kolekcję damską,  Hilfiger Denim, ubrania dla dzieci, modne dodatki, artykuły perfumeryjne i domowego użytku. 

W latach 90. był jednym z prekursorów łączenia mody ze światem celebrytów, poprzez sponsorowanie tras koncertowych m.in. dla takich legend rocka jak The Rolling Stones,  oraz jako jeden z pierwszych projektantów, w którego kampaniach reklamowych występowały takie gwiazdy jak Lenny Kravitz, David Bowie oraz Beyoncé. W roku 2012 otrzymał Geoffrey Beene Lifetime Achievement Award, przyznawaną przez CFDA (The Council of Fashion Designers of America).

- Zastanawiając się nad moimi osiągnięciami w świecie mody przez ponad 30 ostatnich lat widzę, że to był niezwykły czas, pełen znaczących momentów, które zaważyły na mojej karierze i życiu osobistym - mówi Tommy Hilfiger. - Zawsze uważam, że to co najlepsze jeszcze nadejdzie, ale już to co było, to była wielka, wspaniała przygoda - dodaje projektant.

Styl.pl/materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas