Z Sephorą jesteś bardziej eko

Sephora i Sephora Collection zobowiązały się do wspierania bardziej odpowiedzialnego piękna, działań w zakresie zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska. Od października na sephora.pl i w perfumeriach, pojawiły się specjalne oznaczenia ekozaangażowanych produktów. Klienci mogą też zwracać do recyklingu puste opakowania po kosmetykach zakupionych w Sephora, w punktach stacjonarnych sieci.

Od października 2020 roku klienci w Polsce mogą zwracać puste opakowania do Sephory, a dzięki temu - do recyklingu
Od października 2020 roku klienci w Polsce mogą zwracać puste opakowania do Sephory, a dzięki temu - do recyklingumateriały prasowe

Oczekiwania klientów w zakresie składników naturalnego pochodzenia, potrzeby dbałości o zdrowie i ochronę środowiska naturalnego, systematycznie rosną. Wraz z nowym projektem GOOD FOR, Sephora wprowadza na sephora.pl i w swoich perfumeriach cztery zielone etykiety, którymi opatrzone będą produkty spełniające ekologiczne kryteria. Dzięki tym symbolom, Sephora chce informować i nawigować swoich klientów poszukujących produktów "dobrych dla ciebie", "dobrych dla planety" i "dobrych dla wegan".

Wśród marek, dostępnych w Sephora, które otrzymały specjalne oznaczenia, klienci znaleźć mogą m.in. produkty Sephora Collection, REN, PAI, Wishful, MyClarins, KVD Vegan Beauty, TARTE, MILK czy Respire. Wśród produktów oznaczonych zielonym znakiem, klienci znajdą również takie propozycje jak: zapach Lancome Idole, Armani My Way, czy CK Everyone.

Nowe oznaczenia kosmetyków dostępnych w perfumeriach Sephora
Nowe oznaczenia kosmetyków dostępnych w perfumeriach Sephoramateriały prasowe

Od października 2020 roku klienci w Polsce mogą zwracać puste opakowania po produktach do pielęgnacji skóry, zapachach i makijażu zakupionych w perfumeriach Sephora. Firma, dzięki międzynarodowej współpracy z centrum recyklingu CEDRE, podda je odzyskowi surowców lub przetworzy na energię.

O tym, jak poprzez swoje działania oraz produkty firma stara się minimalizować wpływ na środowisko naturalne, klienci dowiedzieć się mogą, dzięki digitalowemu katalogowi Good For, który dostępny jest na katalogsephora.pl i na sephora.pl Sephora przygotowała w nim również porady i edukacyjne artykuły we współpracy z aktywistką ekologiczną i autorką książki "Jak uratować świat?" - Aretą Szpurą.

Styl.pl/materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas