Reklama

Anja Rubik w zmysłowej reklamie lodów

Dla Magnum Anja Rubik jest ikoną wolności i przekraczania granic. Od teraz możemy ją zobaczyć w kampanii nowych lodów Magnum RUBY. Zobacz, jak perfekcyjnie odnalazła się w stylistyce i świecie marki Magnum. Na zdjęciach uchwycono jest naturalne, kobiece piękno i seksapil w połączeniu z kuszącym i intrygującym gestem zaproszenia do... przekroczenia granic przyjemności.

Kto nie lubi jedynej w swoim rodzaju receptury polewy czekoladowej wydającej charakterystyczny dźwięk przy gryzieniu? Teraz lody Magnum są dostępne w czekoladzie czwartej generacji o naturalnym rubinowym kolorze i delikatnie jagodowym smaku, bez sztucznych barwników i aromatów, pochodzącej z wyselekcjonowanych ziaren kakaowca.

Hasło kampanii Magnum to #przekroczgraniceprzyjemnosci. Przez lata Anja Rubik była postacią, która przekraczała świat mody, aktywizm społeczny i środowiskowy na wielu forach i różnych platformach, a jej konsekwentna jasność myśli i odwagi moralnej stała się powszechnie szanowana.

Reklama

Misją Magnum jest, aby ludzie odważnie i świadomie sięgali po prawdziwe przyjemności nie przejmując się tym, co myślą inni. Nic dziwnego, że Magnum wybrało Anję na swoją ambasadorkę i wspiera jej fundację Sexedpl zostając partnerem akcji #przełamlody.

Zobacz, jak wyglądała praca podczas sesji zdjęciowej:

Anja w jednym z wywiadów tak mówi o nowej współpracy z marką Magnum: "Znalazłam partnera, który odważył się nam pomóc, jest to fantastyczna marka Magnum. Razem ruszamy z akcją, która nazywa się #przelamlody. Przełamujemy tabu, przełamujemy ciszę, strach i wstyd. W naszej kulturze mamy silnie zakodowany wstyd. Wstydzimy się pytać, wstydzimy się poruszać drażliwe tematy. Teraz mamy trzy anonimowe live czaty tygodniowo: we wtorek, środę i niedzielę. Obliczyliśmy, że będziemy w stanie odpowiedzieć na ponad 1200 pytań miesięcznie".

Styl.pl/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy