Bad Boy, Carolina Herrera
Carolina Herrera rozpoczyna nową przygodę z fascynującym zapachem Bad Boy, który wnosi do naszych czasów mit wiecznego buntownika. Bad Boy to mężczyzna, który ma odwagę łamać zasady i podążać własną drogą.
W charakterze tej nowej ikony buntu leży dualizm: Bad Boy jest silny i wrażliwy, władczy i empatyczny, heroiczny i bezbronny. Jego odwaga polega na umiejętności wyrażania uczuć i dzielenia się nimi. Zapach BAD BOY to apoteoza buntownika, który walczy o swoje zasady i zachowuje wierność swojej tożsamości. Hasło "It’s so good to be bad" (Dobrze być niegrzecznym/niepokornym) streszcza przesłanie tego nowego produktu. Symbolem Bad Boy’a jest piorun, który wyraża jego heroizm i siłę i staje się alegorią jego osobowości. Jest nieprzewidywalny, niezwykły, pociągający i fascynujący. Bad Boy uwodzi i urzeka tak błyskawicznie i precyzyjnie jak piorun.
Carolina Herrera de Báez, dyrektor kreatywna zapachów marki Carolina Herrera, podjęła współpracę z kreatorami zapachów Quentinem Bischem i Louise Turner, aby uczestniczyć w procesie twórczym zmierzającym do stworzenia tego zadziwiającego aromatu. Ten kreatywny duet stworzył wspaniałe perfumy o intensywnych i energetyzujących nutach.
Bad Boy to orientalno-aromatyczny zapach, w którym przeciwieństwa przyciągają się nawzajem: świetliste aromaty szałwii, zielonej bergamotki i pieprzu łączą się ze zmysłową ciemną wonią bobu tonka, kakao i drzewa ambrowego. Bad Boy wyraża - w przemyślny sposób - światła i cienie natury współczesnego mężczyzny.
Koncepcja i konstrukcja flakonu w kształcie pioruna były prawdziwym wyzwaniem technologicznym. Jego śmiała i frapująca estetyka łączy w sobie wszystkie cechy Bad Boy’a. Piorun ma wyrafinowany i tajemniczy odcień ciemnoniebieski i jest mocno osadzony na złotym postumencie.
Ceny: woda toaletowa 50 ml - 315 zł; 100 ml - 435 zł.